Ruszyła właśnie sprzedaż biletów na InternetBeta2015, czyli 7. edycję multidyscyplinarnej konferencji o internecie, nowych technologiach i innowacji. Wydarzenie odbędzie 9 – 11 września w Centrum Turystyki i Rekreacji Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
9 września na trzy dni Rzeszów opanują inwestorzy, startupowcy, twórcy innowacyjnych projektów internetowych, przedstawiciele najważniejszych agencji reklamowych, digitalowych, menedżerowie i właściciele zarządzający największymi serwisami i sklepami internetowymi, socjologowie i psychologowie. Wszyscy przyjeżdżają na największą w tej części kraju konferencję związaną internetem i innowacją – InternetBeta.
– Siedem lat temu mało kto wierzył, że uda się zorganizować dużą imprezę w Rzeszowie. Jednak to lokalizacja jest jednym z mocniejszych punktów imprezy. Tutaj każdy przyjeżdża, żeby być, uczestniczyć w konferencji. Nie ucieka pomiędzy prelekcjami na spotkanie biznesowe – komentuje Mateusz Tułecki, pomysłodawca i twórca konferencji InternetBeta. – Przez te siedem lat udało nam się mocno ewoluować i pójść do przodu zarówno pod względem organizacyjnym, jak i merytorycznym. Tegoroczna edycja jest o tyle wyjątkowa, że zmieniliśmy zupełnie identyfikację wizualną, która lepiej oddaje to, co się dzieje w trakcie trzech dni. Beta w tym roku będzie jeszcze ciekawsza i atrakcyjniejsza dla uczestników, myślę, że każdego czymś zaskoczymy.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Różnorodność i wszechstronność to jedne z określeń, które idealnie pasują do charakteru tej konferencji. Wśród prelegentów co roku są najważniejsze osoby związane z internetem w Polsce, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami. W tegorocznej edycji na scenie wystąpią m.in. Artur Kurasiński, CEO Muse, Radosław Brzuska, CIO Dentsu Aegis Network Polska, Joanna Glogaza, Style Digger, Adam Jesionkiewicz, CEO Infinity, Paulina Wardęga, VP of Business Development Pixers, Joanna Drabent, CEO Prowly, Szymon Szymczyk, Managing Director Kolko, Bartłomiej Gola, Managing Partner speedUp Group, Karol Paciorek, twórca programu KWTW – Kto Wie Ten Wie oraz wielu innych.
W trakcie konferencji nie zabraknie licznych atrakcji sprzyjających integracji i networkingowi. Fireshow, turniej w żywe piłkarzyki, sumo, rodeo, imprezy taneczne, park linowy to tylko niektóre z nich. Podtrzymując tradycję i w tym roku odbędzie się bieg na milę. Jak co roku nie zabraknie koncertów – na scenie wystąpią m.in. zespół RYSY, Future Folk i Last Robots.
Bilety na wydarzenie można nabyć tutaj.
Marketer+ jest patronem medialnym konferencji.