Pozyskiwanie wartościowych leadów w ramach B2B, ze względu na specyfikę zachodzących w firmach procesów decyzyjnych, jest przedsięwzięciem wymagającym skupienia podczas projektowania kampanii. Musimy brać pod uwagę nie tylko nasze oczekiwania związane z efektem końcowym podejmowanych działań, ale również wartość posiadanych/dostępnych zasobów, na których mamy je przeprowadzać, a także sposób, w jaki chcemy dotrzeć z komunikacją do właściwej osoby we właściwym czasie.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak zdefiniować wartościowego leada,
- jaka jest specyfika procesów decyzyjnych przekładających się na pozyskiwanie takich leadów,
- jakie znaczenie mają wykorzystywane w tych działaniach zasoby,
- jakie są wady i zalety samodzielnie używanych kanałów komunikacji (na przykładzie e-mailingu, komunikacji SMS i telemarketingu),
- dlaczego scenariuszowe łączenie wielu kanałów jest efektywniejsze w procesie pozyskiwania wartościowych leadów.