Sukces Twojego pomysłu nie zależy tylko od samego pomysłu, lecz także od tego, jak błyskotliwie potrafisz go przedstawić. Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy przez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu mają ogromny wpływ na to, jak jesteśmy odbierani. Vanessa van Edwards odkrywa sekretny język sygnałów społecznych, które stale nam umykają. Wskazuje także, co zrobić, aby wzmocnić pewność siebie, zdobyć szacunek oraz wywrzeć większy wpływ na innych.
Jeśli kiedykolwiek przerwano Ci podczas spotkania, nie dostrzeżono Twojego potencjału lub zignorowano pomysły, problem może tkwić w sygnałach, które nieświadomie wysyłasz innym. Vanessa van Edwards odkrywa przed nami sekretny język i uczy, jak pokazać siłę, charyzmę i skuteczne przywództwo oraz wzbudzać zaufanie i sympatię.
Z książki „Sekretny język komunikacji” dowiesz się m.in.:
- jak mową ciała przekazać: „Jestem liderem. Oto, dlaczego powinieneś do mnie dołączyć”,
- które sygnały wokalne sprawiają, że brzmisz bardziej przekonująco,
- jakich komunikatów werbalnych użyć w CV, brandingu i wiadomościach e-mail, aby wzbudzić w odbiorcy zaufanie i ekscytację na myśl o waszym spotkaniu,
- jakie sygnały wizualne wysyłasz poprzez swój ubiór, zdjęcia profilowe i markę korporacyjną.
Niezależnie od tego, czy negocjujesz ofertę pracy, próbujesz przekonać potencjalnego inwestora czy prowadzisz trudną rozmowę ze współpracownikiem, ta książka pomoże Ci poprawić relacje, wyrazić empatię i nawiązać kontakty, które będą miały trwały pozytywny wpływ na Twoje życie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zamów książkę „Sekretny język komunikacji”
Inni o książce
Sukces twojego pomysłu nie leży w samym pomyśle, lecz w tym, jak błyskotliwie potrafisz go przedstawić. Przeczytaj tę książkę, a twoje pomysły ożyją – John Jantsch, autor „Duct Tape Marketing” i „The Ultimate Marketing Engine”.
Ten poradnik to lektura obowiązkowa. Van Edwards wskazuje, co zrobić, aby wzmocnić pewność siebie i zdobyć szacunek oraz wywrzeć silniejszy wpływ na innych. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak zwiększyć swoją moc, pozostając wiernym sobie – Mel Robbins, autorka bestsellerów „Nawyk przybijania piątki” i „Reguła 5 sekund”.
Wspaniałe narzędzie do odszyfrowania subtelnych sygnałów społecznych, które stale ci umykają – Olivia Fox Cabane, autorka „Mitu charyzmy”.
O autorce
Vanessa van Edwards jest badaczką, prelegentką i autorką bestsellerowych książek o kompetencjach społecznych oraz inteligencji interpersonalnej. Jej wykład na konferencji TEDxLondon zyskał ogromną popularność, a jej kanał na YouTubie odwiedzają dziesiątki milionów osób. Zapraszano ją między innymi do CNN i CBS, a o prowadzonej przez nią firmie Science of People pisały „Fast Company, Inc.”, „USA Today” i magazyn „Entrepreneur”.
Przez ponad dekadę van Edwards prowadziła warsztaty dla takich światowych gigantów jak Amazon, Microsoft, Comcast i Nike. Występowała przed publicznością w ponad stu krajach, w tym podczas The Global Leadership Summit, w ONZ i PepsiCo. Mieszka z mężem i córką w Austin w Teksasie.
Informacje o książce
- Tytuł polski: Sekretny język komunikacji. Jak odczytywać i przekazywać sygnały werbalne i niewerbalne
- Tytuł oryginalny: Cues: Master the Secret Language of Charismatic Communication
- Autorka: Vanessa Van Edwards
- Tłumaczenie: Aleksandra Samson-Banasik
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Oprawa: miękka ze skrzydłami
- Liczba stron: 336
- Cena: 59,90 zł
- Premiera: 19.05.2023
Zamów książkę „Sekretny język komunikacji”
„Marketer+” jest patronem medialnym publikacji.