„Semiotyka w Marketingu” to książka autorstwa Krzysztofa Polaka i Marzeny Żurawickiej – pionierów semiotyki marketingowej w Polsce. Ten praktyczny poradnik, wydany przez wydawnictwo PWN, otworzy przed Tobą drzwi do nowej perspektywy poznawczej i analitycznej. Pozwoli Ci on skutecznie wykorzystać semiotykę kultury w obszarze marketingu i komunikacji.

Czym jest semiotyka i dlaczego ma ona znaczenie w marketingu
Semiotyka to nauka, która zajmuje się badaniem znaków, symboli oraz tego, w jaki sposób ludzie je interpretują. Znaki mogą przybierać różne formy, takie jak słowa, obrazy, gesty czy dźwięki, a semiotyka bada, jakie znaczenie im się przypisuje.
Dzięki zgłębieniu tajników semiotyki zrozumiesz, w jaki sposób ludzie komunikują się między sobą. Zdobyta wiedza pozwoli Ci efektywnie przekazywać informacje i budować pozytywne skojarzenia z daną marką.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Jeśli pracujesz w branży marketingu lub zajmujesz się projektami graficznymi, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Stanowi ona również furtkę do rozpoczęcia swojej przygody w tych obszarach.
Zamów książkę „Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku”
Dlaczego warto sięgnąć po „Semiotykę w marketingu”
Pionierskie podejście: autorzy, założyciele firmy Semiotic Solutions, mają za sobą ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek i instytucji zarówno w Polsce, jak i na świecie. To praktycy, których doświadczenie gwarantuje praktyczne i skuteczne narzędzia.
Applied semiotics: książka oferuje kompletny program krok po kroku, jak skutecznie przeprowadzić badania semiotyczne. To nie tylko teoria, lecz także praktyka. Dzięki temu lepiej zrozumiesz znaki, symbole i kody rynku.
Zastosowanie w praktyce: poznasz skuteczne metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. „Semiotyka w marketingu” ma na celu pomóc Ci w organizacji i przeprowadzaniu reaserchu w obszarze znaków, symboli, znaczeń, narracji i kontekstu kulturowego. W ten sposób dowiesz się, jak tworzyć rekomendacje w procesach designu, komunikacji i strategii marek.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Wiedza dla każdego: publikacja jest adresowana nie tylko do studentów kierunków reklamy, marketingu czy projektowania graficznego, lecz także do profesjonalistów pracujących w tych obszarach. To doskonałe narzędzie dla wszystkich tych, którym zależy na lepszym zrozumieniu i budowaniu strategii marki czy komunikatu reklamowego.
Nowe spojrzenie na kulturę popularną: współczesne marki coraz częściej inspirują się popkulturą. „Semiotyka w Marketingu” wskazuje na systemy znaków i konteksty, które warto wykorzystać w budowaniu atrakcyjnego wizerunku marki i jej przekazu.
Rozwijaj swoje umiejętności, zdobądź nową perspektywę i twórz skuteczne strategie marketingowe dzięki „Semiotyce w Marketingu”. Zyskaj przewagę w branży!
Informacje o książce
- Tytuł: Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku
- Autorzy: Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Oprawa: miękka
- Liczba stron: 340
- Cena katalogowa: 79,00 zł
- Premiera: 20.12.2023
Zamów książkę „Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku”
„Marketer+” jest patronem medialnym publikacji.