Sporo mówi się ostatnio o czatbotach i firmy coraz częściej wykorzystują to narzędzie w komunikacji z użytkownikami. Ich rozwój wiąże się ze wzrostem znaczenia komunikatorów, które mają obecnie największą liczbę aktywnych użytkowników w mediach społecznościowych. Tylko z Messengera korzysta w Polsce blisko 13 mln osób. Aplikacje przeznaczone do wymiany wiadomości potrafią zatrzymać u siebie użytkowników znacznie dłużej niż np. Facebook. Marki zaczynają zdawać sobie z tego sprawę, bo chcą być obecne tam, gdzie ich odbiorcy, a czatboty im to ułatwiają.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak zmiany w social mediach wpływają na rozwój czatbotów i doświadczenia związane z ich wykorzystywaniem przez użytkowników,
- jak doświadczenia klientów wynikające z używania czatbota przekładają się na prowadzenie biznesu,
- jak zbudować pozytywny obraz marki w głowie klienta za pomocą czatbota,
- jak zaprojektować odpowiedzi oraz treść rozmowy w czatbocie tak, żeby użytkownik poczuł, że marka o niego dba,
- jak zmieniła się rola moderatora w mediach społecznościowych po pojawieniu się czatbotów.