Od momentu wejścia internetu w krwioobieg wielu firm minęło już kilkanaście lat i korzystanie z e-maila w kontaktach biznesowych między firmami stało się obligatoryjne, niczym przysłowiowa „śmierć i podatki”. Tym samym wiele osób wieszczyło szybki koniec tradycyjnych kanałów kontaktu handlowego – spotkania osobistego wobec wideorozmowy czy rozmowy telefonicznej wobec korespondencji na czacie czy za pomocą e-maila. Ten koniec jednak nie nastąpił i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości miało się to zmienić. Spotkania osobiste i rozmowy telefoniczne nadal będą bowiem generować więcej transakcji handlowych w sektorze B2B niż ich odpowiedniki z wirtualnego świata.
Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego warto sprzedawać przez telefon,
- z jakiego powodu klienci zawsze reagują oporem na rozmowę z konsultantem już na samym początku rozmowy,
- jak rozpocząć rozmowę, aby sprzedawca mógł w 10 sekund zainteresować swoją ofertą klienta.