Do 8 marca przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych mogą głosować na kandydatki i kandydatów do zdobycia nagród AD WO/MAN 2022. To już jedenasta edycja tego konkursu.
Kandydatów na short listy w każdej z pięciu kategorii wskazało prawie stuosobowe grono ekspertów, a spośród tych wskazań nominowanych wyłoniła redakcja magazynu „Press”.
Od 20 do 24 lutego br. na profilu Press.pl i w social mediach laureaci poprzednich edycji konkursu ogłaszali kolejne nominacje. Poniżej pełna lista nominowanych do AD WO/MAN 2022 (kolejność alfabetyczna).
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Kategoria Agencje reklamowe:
- Szymon Gutkowski – partner, DDB Warszawa
- Hanna Jackowska – general manager, Leo Burnett
- Magdalena Kozanowska – managing director, 180heartbeats Jung v Matt
- Magdalena Morgun i Michał Krygier – client service director, co-founder i creative director co-founder, Punchline Agency
- Jakub Sagan – creative director & co-founder, Feeders Agency
Kategoria Agencje mediowe:
- Anna Bartoszewska – general manager, Zenith
- Jacek Celiński – head of media & performance, Dentsu Polska
- Magda Kolenkiewicz – general manager, Starcom
- Anna Podskarbi – managing director, OMD Optimum Media
- Rafał Wachnik – managing director, Value Media
Kategoria Agencje PR:
- Tomasz Alberski – managing partner, Komunikacja Plus
- Sebastian Hejnowski – CEO, SEC Newgate CEE
- Sebastian Stępak – CEO, Central and Easters Europe, MSL
- Alicja Wysocka-Świtała – managing partner & co-owner, Clue PR
- Katarzyna Życińska – CEO, 38 Content Communication
Kategoria Studia produkcyjne:
- Magda Betlejewska – co-owner, Moon Films
- Marcin Dworucha – managing director, producer & partner, F25 Production House
- Maciej Maciantowicz – owner, Dynamo Film
- Franciszek Rogala – co-owner, Graffiti Films
- Adrian Włodarski – producer, member of the board, Watchout Studio
Kategoria Young:
- Ewa Grabek i Szymon Dziewięcki – junior account manager i PR/PA executive, SEC Newgate CEE
- Damian Kitowski – creative director, VMLY&R
- Anna Nowak – creative group head (Technology), Dentsu Creative
- Maria Surzycka – head of video production & creative producer, Shootme
- Olga Wójcicka – consumer insight manager, MediaHub Poland
Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR.
Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz piąty zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna, pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce. To wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które głosują w konkursie.
Regulamin konkursu oraz panel do głosowania dostępne są na stronie Adwoman.press.pl. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali, 30 marca w Warszawie.
„Marketer+” jest patronem medialnym plebiscytu.
- Organizator: Press
- Mecenas konkursu: Holding WPP w Polsce
- Partnerzy kategorii Agencje mediowe: AMS, Burda Media Polska
- Partner kategorii Studia produkcyjne: Skoda Polska
- Partner kategorii Agencje PR: PSMM Monitoring&More
- Partner kategorii AD Marketer Roku: Dentsu
- Partnerzy gali: British American Tobacco, Centrum Kreatywności Targowa, Studio Cocosound, Heaven Postproduction Studio
- Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing
Informacja prasowa