Jak prezentują się statystyki o rynku aplikacji mobilnych w Polsce i na świecie? Jakie aplikacje cieszą się największą popularnością w Polsce? Co stanowi największą barierę rozwoju na polskim rynku? Czy rynek aplikacji Smart Shopping osiąga właśnie apogeum rozwoju?
Odpowiedzi na powyższe pytania znajdują się w pierwszym wydaniu magazynu cyfrowego „SuperApps”. Publikacja odpowiada na zapotrzebowanie rynku w obszarach dedykowanych informacji, analiz, ekspertyz, raportów rynkowych i aktualnego przeglądu sektora aplikacji mobilnych.
W numerze pierwszym między innymi:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- Struktura pobrań najlepszych aplikacji w Polsce i na świecie: App Store, Google Play, Windows Store;
- Badanie użyteczności najlepszych polskich aplikacji zakupowych;
- Analiza barier w zakresie business development w obszarze aplikacji mobilnych w Polsce;
- Infografika i komentarz do badania rynku aplikacji lojalnościowych;
- Raport Aplikacje Smart Shopping w Polsce i na świecie;
- Wywiad z Lechem Kaniukiem, CEO PizzaPortal;
- Wywiad z Marcinem Filipkowskim, wiceprezesem Samsung Polska;
- Analiza ekspercka – swoimi doświadczeniami dzielą się min.: Arek Skuza (iTraff Technology), Tomasz Kolinko (AppCodes);
- Przegląd aktualności rynkowych.
Magazyn „SuperApps” będzie się ukazywał w cyklu miesięcznym, kolejne wydanie pojawi się 20 listopada 2013 roku. W wydaniu tym dostępny będzie Raport Aplikacje B2B. Od listopada planowana jest także wersja na tablety.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
[kreska]
Publikacja jest bezpłatna i dostępna pod adresem superapps.pl.