Czym jest RCS i jakie funkcje oferuje? Jak w praktyce można wykorzystywać ten standard komunikacji w działaniach marketingowych? Jakie kroki powinna podjąć firma, która w swojej strategii komunikacyjnej chce wdrożyć marketing konwersacyjny za pomocą RCS? Odpowiedzi m.in. na te pytania w nowym odcinku „Marketer+ Podcast” udziela Piotr Kudzior – RCS product growth manager w firmie Vercom.

RCS (rich communication services) to następca tradycyjnych SMS-ów i MMS-ów, zaprojektowany jako nowoczesny standard komunikacji tekstowej na telefonach komórkowych. W tym odcinku „Marketer+ Podcast” wraz z ekspertem przedstawiamy tę technologię. Dowiesz się, czym jest RCS, jakie możliwości personalizacji i bezpieczeństwa oferuje, gdzie już działa, a przede wszystkim jak marki mogą wykorzystać ten kanał do skuteczniejszego docierania do klientów. Jeśli chcesz być o krok przed konkurencją i poznać przyszłość komunikacji mobilnej – ten odcinek jest dla Ciebie.
Gość: Piotr Kudzior
Ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem w performance marketingu, który prowadził kampanie digitalowe dla czołowych polskich marek, wykorzystując e-mail, mobile, programmatic oraz narzędzia Google i Meta Ads. Pracował w agencjach Admetrics oraz Digiad, a obecnie w firmie Vercom (MessageFlow) rozwija technologię RCS, pomagając firmom efektywnie wdrażać marketing konwersacyjny. Ma analityczne podejście do potrzeb klientów i odważnie stosuje niestandardowe rozwiązania, które zwiększają biznesowe wyniki. Prywatnie miłośnik kolarstwa szosowego i kolekcjoner klocków LEGO, ceniący precyzję zarówno na trasach rowerowych, jak i przy konstrukcji kolejnych zestawów.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- czym jest RCS i dlaczego tę technologię uważa się za przyszłość komunikacji mobilnej,
- na jakich smartfonach działa obecnie RCS i jaki jest status rozwoju tej technologii globalnie i w Polsce,
- jakie funkcjonalności oferuje RCS, których nie mają tradycyjne SMS-y i MMS-y,
- dlaczego marketerzy powinni zainteresować się komunikacją za pomocą RCS,
- jakie funkcjonalności RCS są przydatne w komunikacji marketingowej,
- jakie mogą być marketingowe scenariusze użycia RCS w różnych branżach,
- jakie możliwości personalizacji oferuje RCS w porównaniu do innych form komunikacji,
- jak RCS wpisuje się w strategię omnichannel,
- jakie mechanizmy bezpieczeństwa oferuje RCS w porównaniu do standardowych wiadomości SMS,
- jakie kroki powinna podjąć firma, która chce wdrożyć RCS w swojej strategii komunikacyjnej,
- jakie są koszty związane z wdrożeniem RCS w porównaniu z innymi kanałami komunikacji,
- czy i jak RCS będzie rozwijać się w przyszłości.
Posłuchaj tego odcinka „Marketer+ Podcast”
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.