Trwa Przedsprzedaż

Kampanie reklamowe w internecie i social media. Planowanie i realizacja.

Zamów z 15% rabatem

5 sposobów na większą liczbę konwersji dzięki obecnym klientom e-sklepu

Gdy prowadzi się działania w e-commerce, często nie wykorzystuje się tego, co najcenniejsze – wartościowych leadów czy też grup odbiorców, do których ma się dostęp w każdej chwili. Jak zatem sprawić, aby posiadane zasoby spowodowały zwiększenie sprzedaży w kampaniach performance?

5 sposobów na większą liczbę konwersji dzięki obecnym klientom e-sklepu

Gdy prowadzi się działania w e-commerce, często nie wykorzystuje się tego, co najcenniejsze – wartościowych leadów czy też grup odbiorców, do których ma się dostęp w każdej chwili. Jak zatem sprawić, aby posiadane zasoby spowodowały zwiększenie sprzedaży w kampaniach performance?
Gdy prowadzi się działania w e-commerce, często nie wykorzystuje się tego, co najcenniejsze – wartościowych leadów czy też grup odbiorców, do których ma się dostęp w każdej chwili. Jak zatem sprawić, aby posiadane zasoby spowodowały zwiększenie sprzedaży w kampaniach performance?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę