Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce

210 stron praktycznej wiedzy!

Zobacz numer

9 zasad, jak stworzyć elastyczny mediaplan, żeby nie przepalić budżetu

Mediaplan to niezbędny i ważny element kampanii online, a jego skuteczność zależy od kilku czynników. Sam proces jego tworzenia nie jest skomplikowany i przypomina układanie puzzli. Ta zabawa, w której z małych elementów układa się spójną całość, będącą efektem cierpliwej pracy krok po kroku, najlepiej obrazuje planowanie kampanii w internecie.

9 zasad, jak stworzyć elastyczny mediaplan, żeby nie przepalić budżetu

Mediaplan to niezbędny i ważny element kampanii online, a jego skuteczność zależy od kilku czynników. Sam proces jego tworzenia nie jest skomplikowany i przypomina układanie puzzli. Ta zabawa, w której z małych elementów układa się spójną całość, będącą efektem cierpliwej pracy krok po kroku, najlepiej obrazuje planowanie kampanii w internecie.
Mediaplan to niezbędny i ważny element kampanii online, a jego skuteczność zależy od kilku czynników. Sam proces jego tworzenia nie jest skomplikowany i przypomina układanie puzzli. Ta zabawa, w której z małych elementów układa się spójną całość, będącą efektem cierpliwej pracy krok po kroku, najlepiej obrazuje planowanie kampanii w internecie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

grey tree

Wizerunek firmy decyduje dziś o przewadze konkurencyjnej na rynkach wielu branż. Przestaje się liczyć, ile konkurencyjnych firm istnieje na rynku. Ważne, ile z nich dostrzegają klienci. Dlatego zajmujemy się kreowaniem wizerunku marek, produktów i usług. Dzięki niemu możesz zyskać długotrwałą przewagę konkurencyjną.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę