Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

9 zasad, jak stworzyć elastyczny mediaplan, żeby nie przepalić budżetu

Mediaplan to niezbędny i ważny element kampanii online, a jego skuteczność zależy od kilku czynników. Sam proces jego tworzenia nie jest skomplikowany i przypomina układanie puzzli. Ta zabawa, w której z małych elementów układa się spójną całość, będącą efektem cierpliwej pracy krok po kroku, najlepiej obrazuje planowanie kampanii w internecie.

9 zasad, jak stworzyć elastyczny mediaplan, żeby nie przepalić budżetu

Mediaplan to niezbędny i ważny element kampanii online, a jego skuteczność zależy od kilku czynników. Sam proces jego tworzenia nie jest skomplikowany i przypomina układanie puzzli. Ta zabawa, w której z małych elementów układa się spójną całość, będącą efektem cierpliwej pracy krok po kroku, najlepiej obrazuje planowanie kampanii w internecie.
Mediaplan to niezbędny i ważny element kampanii online, a jego skuteczność zależy od kilku czynników. Sam proces jego tworzenia nie jest skomplikowany i przypomina układanie puzzli. Ta zabawa, w której z małych elementów układa się spójną całość, będącą efektem cierpliwej pracy krok po kroku, najlepiej obrazuje planowanie kampanii w internecie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę