Zobacz nowy numer!

Planuj, wdrażaj i optymalizuj skuteczne kampanie z influencerami

Sprawdź!

Dobre praktyki tworzenia kreacji reklamowych i pozyskiwania leadów w Google Ads

Generowanie leadów z wykorzystaniem systemu Google Ads może się wydawać proste. Praktyka pokazuje jednak co innego. Pozyskane dane kontaktowe często bywają przypadkowe i należą do osób, które wcale nie są zainteresowane zakupami. Żeby działać skutecznie, należy podejść do tematu kompleksowo. Jak to zrobić, przeczytasz w tym artykule.

Dobre praktyki tworzenia kreacji reklamowych i pozyskiwania leadów w Google Ads

Generowanie leadów z wykorzystaniem systemu Google Ads może się wydawać proste. Praktyka pokazuje jednak co innego. Pozyskane dane kontaktowe często bywają przypadkowe i należą do osób, które wcale nie są zainteresowane zakupami. Żeby działać skutecznie, należy podejść do tematu kompleksowo. Jak to zrobić, przeczytasz w tym artykule.
Generowanie leadów z wykorzystaniem systemu Google Ads może się wydawać proste. Praktyka pokazuje jednak co innego. Pozyskane dane kontaktowe często bywają przypadkowe i należą do osób, które wcale nie są zainteresowane zakupami. Żeby działać skutecznie, należy podejść do tematu kompleksowo. Jak to zrobić, przeczytasz w tym artykule.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

B-MIND

B-MIND to Interactive Software House z kompetencjami Agencji Interaktywnej, specjalizujący się w tworzeniu internetowych usług i produktów bezpośrednio dla marek, jak i Klientów Agencyjnych.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę