Skuteczny marketing przy niskim budżecie

Sprawdź nowy numer i dowiedz się jak działać skutecznie przy ograniczonym budżecie

Zobacz numer

Instagram w 2020 roku – krótki przewodnik po najnowszych zmianach i funkcjach

Chyba wszyscy pamiętamy moment, w którym Instagram zdeklasował Snapchata w momencie uruchomienia InstaStories w 2016 r. Chwilę przed tym niespodziewanym ruchem Snapchat wydawał się ekscytującym medium przyszłości skierowanym do generacji Z i rosnącym gigantem w kategorii platform video sharing. Dziś Instagramowi po piętach depcze TikTok, a jego twórcy co chwilę ogłaszają nowe funkcje. Postaramy się pokazać, które z nich warto wykorzystać, aby komunikacja marki w tym kanale była skuteczna.

Instagram w 2020 roku – krótki przewodnik po najnowszych zmianach i funkcjach

Chyba wszyscy pamiętamy moment, w którym Instagram zdeklasował Snapchata w momencie uruchomienia InstaStories w 2016 r. Chwilę przed tym niespodziewanym ruchem Snapchat wydawał się ekscytującym medium przyszłości skierowanym do generacji Z i rosnącym gigantem w kategorii platform video sharing. Dziś Instagramowi po piętach depcze TikTok, a jego twórcy co chwilę ogłaszają nowe funkcje. Postaramy się pokazać, które z nich warto wykorzystać, aby komunikacja marki w tym kanale była skuteczna.
Chyba wszyscy pamiętamy moment, w którym Instagram zdeklasował Snapchata w momencie uruchomienia InstaStories w 2016 r. Chwilę przed tym niespodziewanym ruchem Snapchat wydawał się ekscytującym medium przyszłości skierowanym do generacji Z i rosnącym gigantem w kategorii platform video sharing. Dziś Instagramowi po piętach depcze TikTok, a jego twórcy co chwilę ogłaszają nowe funkcje. Postaramy się pokazać, które z nich warto wykorzystać, aby komunikacja marki w tym kanale była skuteczna.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Polecane prezentacje i narzędzia:

Loyalty Club – aplikacje lojalnościowe

Opracowane przez nas rozwiązanie umożliwia budowanie najtańszych w Polsce mobilnych aplikacji lojalnościowych oraz dowolne wprowadzanie zmian. Jest to możliwe dzięki innowacyjnemu systemowi, który przypomina popularne CMS-y do zarządzania stronami internetowymi. Nasze rozwiązanie to mobilna aplikacja lojalnościowa do zbierania punktów za wydane pieniądze. Działamy w modelu abonamentowym, który zapewnia dostęp do najwyższej jakości usług.

Zobacz prezentację

ZenCard

ZenCard to narzędzie do tworzenia programów lojalnościowych. Działa na terminalach płatniczych. Specjalnie dla Twojego biznesu.

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę