Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

W służbie konsumenta – customer experience po polsku

Styczeń. W Holandii wichury. Znajoma wylądowała przymusowo nie na tym lotnisku, na którym miała przesiadkę. Chce przebukować bilet: „System mówi, że pani właśnie leci. Nie mogę pani pomóc, dopóki pani nie wyląduje. Oczywiście w systemie”. Lot był do Omanu.

W służbie konsumenta – customer experience po polsku

Styczeń. W Holandii wichury. Znajoma wylądowała przymusowo nie na tym lotnisku, na którym miała przesiadkę. Chce przebukować bilet: „System mówi, że pani właśnie leci. Nie mogę pani pomóc, dopóki pani nie wyląduje. Oczywiście w systemie”. Lot był do Omanu.
Styczeń. W Holandii wichury. Znajoma wylądowała przymusowo nie na tym lotnisku, na którym miała przesiadkę. Chce przebukować bilet: „System mówi, że pani właśnie leci. Nie mogę pani pomóc, dopóki pani nie wyląduje. Oczywiście w systemie”. Lot był do Omanu.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę