Zobacz teraz!

Planowanie budżetu i pomiar efektywności działań marketingowych

Dowiedz się więcej

W służbie konsumenta – customer experience po polsku

Styczeń. W Holandii wichury. Znajoma wylądowała przymusowo nie na tym lotnisku, na którym miała przesiadkę. Chce przebukować bilet: „System mówi, że pani właśnie leci. Nie mogę pani pomóc, dopóki pani nie wyląduje. Oczywiście w systemie”. Lot był do Omanu.

W służbie konsumenta – customer experience po polsku

Styczeń. W Holandii wichury. Znajoma wylądowała przymusowo nie na tym lotnisku, na którym miała przesiadkę. Chce przebukować bilet: „System mówi, że pani właśnie leci. Nie mogę pani pomóc, dopóki pani nie wyląduje. Oczywiście w systemie”. Lot był do Omanu.
Styczeń. W Holandii wichury. Znajoma wylądowała przymusowo nie na tym lotnisku, na którym miała przesiadkę. Chce przebukować bilet: „System mówi, że pani właśnie leci. Nie mogę pani pomóc, dopóki pani nie wyląduje. Oczywiście w systemie”. Lot był do Omanu.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę