Chyba wszyscy pamiętamy moment, w którym Instagram zdeklasował Snapchata w momencie uruchomienia InstaStories w 2016 r. Chwilę przed tym niespodziewanym ruchem Snapchat wydawał się ekscytującym medium przyszłości skierowanym do generacji Z i rosnącym gigantem w kategorii platform video sharing. Dziś Instagramowi po piętach depcze TikTok, a jego twórcy co chwilę ogłaszają nowe funkcje. Postaramy się pokazać, które z nich warto wykorzystać, aby komunikacja marki w tym kanale była skuteczna.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie najnowsze funkcje Instagrama wzbogacą komunikację Twojej marki,
- kim są użytkownicy Instagrama,
- jak wykorzystać w komunikacji marki stories, a zwłaszcza funkcje takie jak stickery, filtry i live’y,
- jakie rozwiązania pomagają sprzedawać na Instagramie,
- jak influencerzy mogą wesprzeć Twoją sprzedaż w tej aplikacji.