Już jest nowy numer!

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce.

Dowiedz się więcej

Social selling w B2B

Social Selling, czyli wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększenia skuteczności działań sprzedażowych jest konsekwencją zjawiska social buying – coraz częstszego wykorzystania social mediów przez klientów w analizach przedzakupowych. Jaka jest rola marketingu w tym procesie? Czy treści i strategie stosowane w „tradycyjnych” mediach cyfrowych sprawdzą się w social sellingu?

Social selling w B2B

Social Selling, czyli wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększenia skuteczności działań sprzedażowych jest konsekwencją zjawiska social buying – coraz częstszego wykorzystania social mediów przez klientów w analizach przedzakupowych. Jaka jest rola marketingu w tym procesie? Czy treści i strategie stosowane w „tradycyjnych” mediach cyfrowych sprawdzą się w social sellingu?
Social Selling, czyli wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększenia skuteczności działań sprzedażowych jest konsekwencją zjawiska social buying – coraz częstszego wykorzystania social mediów przez klientów w analizach przedzakupowych. Jaka jest rola marketingu w tym procesie? Czy treści i strategie stosowane w „tradycyjnych” mediach cyfrowych sprawdzą się w social sellingu?

Polecane prezentacje i narzędzia:

Postfity

Postfity to narzędzie do planowania postów na takich portalach jak: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, VKontakte oraz Xing.

Zobacz prezentację

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę