Bestseller!

„Abc marketingu B2B” to obowiązkowa lektura dla marketerów B2B!

Dowiedz się więcej

Social selling w B2B

Social Selling, czyli wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększenia skuteczności działań sprzedażowych jest konsekwencją zjawiska social buying – coraz częstszego wykorzystania social mediów przez klientów w analizach przedzakupowych. Jaka jest rola marketingu w tym procesie? Czy treści i strategie stosowane w „tradycyjnych” mediach cyfrowych sprawdzą się w social sellingu?

Social selling w B2B

Social Selling, czyli wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększenia skuteczności działań sprzedażowych jest konsekwencją zjawiska social buying – coraz częstszego wykorzystania social mediów przez klientów w analizach przedzakupowych. Jaka jest rola marketingu w tym procesie? Czy treści i strategie stosowane w „tradycyjnych” mediach cyfrowych sprawdzą się w social sellingu?
Social Selling, czyli wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększenia skuteczności działań sprzedażowych jest konsekwencją zjawiska social buying – coraz częstszego wykorzystania social mediów przez klientów w analizach przedzakupowych. Jaka jest rola marketingu w tym procesie? Czy treści i strategie stosowane w „tradycyjnych” mediach cyfrowych sprawdzą się w social sellingu?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę