
Platforma WhitePress opublikowała podsumowanie pierwszego webinarium w ramach projektu „Nowa koncepcja SEO”. Publikacja w formie obszernego raportu, stanowi zapis problemów i błędów, które znalazły się na omawianym, przykładowym portalu.
Dokument z audytu stanowi pierwsze tak szerokie opracowanie, które zostało udostępnione na polskim rynku. Znajdują się w nim wytyczne dla konkretnej, audytowanej strony (w tym przypadku był to portal www.lokale-wesele.pl), lecz to także źródło wiedzy dotyczącej uniwersalnych elementów, które powinny znaleźć się w każdym audycie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zobacz zapis całego pierwszego webinarium:
„Nowa koncepcja SEO” to projekt edukacyjny, skierowany zarówno do specjalistów,
jak i klientów agencji internetowych. Opublikowany raport zawiera przykłady tego, czego powinni spodziewać się klienci zamawiający realizację tej usługi u swoich usługodawców.
– Chciałbym, aby opracowanie było przede wszystkim użyteczne. Mam nadzieję, że spotka się z pozytywnym odbiorem. Będzie to oznaczało, że wysiłek włożony w Nową koncepcję SEO, jej stworzenie i promocję się opłacił. Zmotywuje to WhitePress oraz partnerów projektu do tworzenia jeszcze lepszych treści – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel WhitePress i jeden z pomysłodawców projektu „Nowa koncepcja SEO”.
Raport jest zupełnie darmowy i można go pobrać z dedykowanej podstrony.
Źródło: Whitepress.pl

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?