Platforma WhitePress opublikowała podsumowanie pierwszego webinarium w ramach projektu „Nowa koncepcja SEO”. Publikacja w formie obszernego raportu, stanowi zapis problemów i błędów, które znalazły się na omawianym, przykładowym portalu.
Dokument z audytu stanowi pierwsze tak szerokie opracowanie, które zostało udostępnione na polskim rynku. Znajdują się w nim wytyczne dla konkretnej, audytowanej strony (w tym przypadku był to portal www.lokale-wesele.pl), lecz to także źródło wiedzy dotyczącej uniwersalnych elementów, które powinny znaleźć się w każdym audycie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zobacz zapis całego pierwszego webinarium:
„Nowa koncepcja SEO” to projekt edukacyjny, skierowany zarówno do specjalistów,
jak i klientów agencji internetowych. Opublikowany raport zawiera przykłady tego, czego powinni spodziewać się klienci zamawiający realizację tej usługi u swoich usługodawców.
– Chciałbym, aby opracowanie było przede wszystkim użyteczne. Mam nadzieję, że spotka się z pozytywnym odbiorem. Będzie to oznaczało, że wysiłek włożony w Nową koncepcję SEO, jej stworzenie i promocję się opłacił. Zmotywuje to WhitePress oraz partnerów projektu do tworzenia jeszcze lepszych treści – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel WhitePress i jeden z pomysłodawców projektu „Nowa koncepcja SEO”.
Raport jest zupełnie darmowy i można go pobrać z dedykowanej podstrony.
Źródło: Whitepress.pl