PROMO SHOW to największe Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku w pierwszej połowie roku. Event odbędzie się w dniach 29–30 stycznia 2025 w EXPO XXI Warszawa. Inspiracje znajdą tam osoby poszukujące gadżetowych nowości, tekstyliów reklamowych, poligrafii reklamowej, a także opakowań. Sprawdź szczegóły wydarzenia.
Jak rozwija się PROMO SHOW
Tak jak co roku, na najbliższych Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku PROMO SHOW zostaną wybrane również najlepsze gadżety reklamowe w konkursie SUPER GIFT. W każdej edycji wystawcy zgłaszają ponad 120 propozycji.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z sukcesu targów PROMO SHOW. Po każdej edycji mamy sporo zapytań o wolne stoiska. Obecnie do stałego grona wystawców dołączają nowe firmy z rodzimego rynku oraz dostawcy z zagranicy, w tym z Niemiec, Hiszpanii, Czech czy Chin – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży w OOH magazine, organizator targów.
Jakie nowe firmy pojawią się na najbliższych Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku PROMO SHOW
Wśród nowych firm znalazły się m.in.:
- TOPQ,
- COOKIE Słodycze Reklamowe,
- Premier Group,
- Tubby,
- eFanshop.com,
- JHK Polska – Promoefekt,
- Eemerald,
- KONEKT TKANINY,
- Kalmo,
- Winter & Company,
- Himmeltek,
- Wlepki.com,
- ASTOM,
- Domico,
- Prażmowscy,
- Dreamtex,
- Kambukka,
- UTT Europe Kft,
- SDX Group,
- Litex.
Poznaj pełną listę wystawców.
Targi w ubiegłym roku zgromadziły ponad 270 wystawców, 600 brandów, blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów.
Organizator jako jedyny w branży realizuje Wieczór Wystawców, który jest traktowany jako nieformalny trzeci dzień Targów.
Patronem medialnym wydarzenia jest „Marketer+”.
GA4 dla marketerów. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty?
Jakich danych z Google Analytics 4 faktycznie potrzebujesz do działań marketingowych? Jak przejrzyście je wizualizować, aby tracić czasu na żmudnej na analizie? Jak zwiększyć trafność swoich decyzji dotyczących strategii marketingowej firmy?
Wszystkiego, co musisz wiedzieć o Google Analytics 4, aby sprawnie prowadzić marketing swojej marki, nauczy Cię Krzysztof Marzec – CEO DevaGroup, praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i sprawdź, jak szybko pozyskiwać informacje kluczowe dla rozwoju Twojej firmy.