7 czerwca we współpracy ze Stratosferą odbył się webinar na temat silversów. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się, w jaki sposób tworzyć skuteczną strategię dotarcia do tej często pomijanej, lecz stale rosnącej, grupy konsumentów. Obejrzyj nagranie, aby rozwinąć swoją sprzedaż.
Zgodnie z danymi GUS – ponad ⅓ osób w Polsce jest po 50 r. ż. To tzw. silversi, czyli osoby, które są zamożniejsze od młodszych pokoleń, ciągle aktywne zawodowo i zaczynają coraz chętniej korzystać z życia.
Jednak jak stworzyć skuteczną strategię dotarcia do silversów? Tego dowiesz się z webinaru, który przygotowaliśmy we współpracy ze Stratosferą.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Czego dowiesz się z webinaru
Uczestnicy webinaru dowiedzieli się m.in.:
- jak silversi podchodzą do siebie samych i czego oczekują od marki,
- dlaczego tworzenie linii produktów w stylu: „for silvers” nie działa tak, jak w przypadku produktów „for men” czy „for women”,
- jakie są najważniejsze potrzeby konsumenckie silversów,
- jak zmieniająca się demografia wpłynie na marki – od brandingu, przez packaging, po komunikację.
W programie spotkania znalazły się takie zagadnienia jak:
- Zmieniająca się demografia tzw. globalnej Północy – z naciskiem na Polskę.
- Czego silversi potrzebują i oczekują od marek – w kontekście komunikacji, brandingu
i packagingu? - Najlepsze praktyki związane z silver marketingiem na przykładzie kategorii produktów spożywczych.
Po prezentacjach odbyła się sesja Q&A, podczas której eksperci odpowiadali na pytania uczestników.
Kto wystąpił na webinarze
Na webinarze swoje prezentacje przedstawiło dwoje ekspertów ze Stratosfery:
- Justyna Zielińska – specjalistka od analiz danych oraz zarządzania portfolio produktowym.
- dr Krzystof Najder – twórca Stratosfery z ponad 30-letnim doświadczeniem w komunikacji marketingowej i strategii.
Spotkanie prowadził i moderował Damian Jemioło – dziennikarz marketingowo-biznesowy.
Obejrzyj nagranie, aby dowiedzieć się, jak dotrzeć do silversów.