Forum ma na celu stworzenie możliwości wymiany poglądów, doświadczeń i idei oraz prezentację wyników badań dotyczących różnych obszarów marketingu instytucji naukowych i badawczych.
Wydarzenie skierowane jest do kadry naukowej szkół wyższych, katedr i wydziałów marketingu, a także pracowników działów marketingu oraz kadry zarządzającej wszystkich organizacji badawczych i naukowych.
– Formuła tegorocznego, 6. Europejskiego Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych została zmieniona. W czasie dwudniowego Forum zaprezentowane referaty zostaną podzielone na sesje tematyczne – mówi prof. Bogdan Sojkin, przewodniczący Rady Programowej. – Organizatorzy stawiają sobie za cel podniesienie poprzeczki i dostarczenie uczestnikom jeszcze większej dawki wiedzy z zakresu marketingu instytucji naukowych i badawczych. Referat wprowadzający wygłosi prof. William Bradley „Brad” Zehner II (St. Edward’s University, University of Texas, Austin, Texas, USA). Dodatkowo w czasie Forum odbędzie się sesja plakatowa oraz warsztaty tematyczne (kreowanie wizerunku naukowca, storytelling w marketingu nauki, internet w komunikacji naukowej, komercjalizacja wyników badań). Pierwszego dnia wieczorem uczestnicy Forum będą mieli okazję obejrzeć spektakl teatralny „Utalentowany Pan Ripley” w Teatrze Studio.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
[opis]Wideo podsumowujące pierwszy dzień zeszłorocznej edycji wydarzenia[/opis]
[zrodlo]www.youtube.com/watch?t=17&v=H26Ok_G-iY8[/zrodlo]
W opinii dyrektora Instytutu Lotnictwa, prof. Witolda Wiśniowskiego ważna jest konieczność dialogu z odbiorcami. – Organizowane Forum stwarza nie tylko okazję do wymiany poglądów i bezpośredniego spotkania z wiodącymi naukowcami z kraju i zagranicy, ale przede wszystkim stwarza możliwość poznania aktualnych trendów, nowych narzędzi i tym samym podniesienia wiedzy z zakresu marketingu instytucji naukowych i badawczych – wskazuje prof. Wiśniowski.
– Nowe narzędzia, nowe potrzeby wymagają nieustannej analizy i ewaluacji strategii oraz programów marketingowych. Organizowane Forum stwarza znakomitą okazję do wymiany doświadczeń oraz do podniesienia wiedzy z zakresu marketingu instytucji naukowych i badawczych – dodaje prof. Bogdan Sojkin.
– Serdecznie zapraszam do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu. Zachęcam również do nadsyłania artykułów tematycznie związanych z organizowanym Forum. Po pozytywnej recenzji zostaną one opublikowane w czasopiśmie „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych” – zaprasza dyrektor Witold Wiśniowski.
[opis]Wideo podsumowujące drugi dzień zeszłorocznej edycji wydarzenia[/opis]
[zrodlo]www.youtube.com/watch?v=LvUKuSl-XT4[/zrodlo]
Prelegenci to eksperci i praktycy z zakresu marketingu z polskich i zagranicznych uczelni i instytutów. W czasie tegorocznego Forum będziemy gościć prelegentów z Polski, Słowenii, Chorwacji, Chin, Stanów Zjednoczonych, Rumunii, Niemiec, Grecji oraz Południowej Afryki.
Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Gospodarki oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Udział w Forum jest płatny. Językami forum są polski i angielski. Prezentowane referaty będą tłumaczone symultanicznie.
Wszystkich zainteresowanych udziałem w 6. Europejskim Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dostępnymi na stronie: www.ilot.edu.pl/minib.
[kreska]6. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych
Strona wydarzenia: www.ilot.edu.pl/minib
Data: 19-20 listopada 2015 r.
Miejsce: Instytut Lotnictwa, Warszawa
[kreska]Artykuł promocyjny