Organizatorzy konkursu Impactor, nagradzającego agencje i projekty z branży reklamowej oraz mediowej, rozpoczęli przyjmowanie zgłoszeń do tegorocznej, 17. odsłony tego wydarzenia. Kategorie konkursowe zostały rozszerzone o firmy świadczące usługi związane z produkcją reklamowo-filmową i komunikacją. Centrum im. Adama Smitha, jak co roku, wręczy także nagrodę specjalną im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla Dziennikarza Roku.
Impactor jest najstarszym konkursem w Polsce promującym najlepsze firmy oraz projekty marketingowe i CSR-owe.
Preferencyjny termin przesyłania aplikacji upływa 16 marca br., zaś ostateczny termin zgłaszania firm/projektów przypada na ostatni dzień marca. Do konkursu mogą być zgłaszane prace, które zostały zrealizowane lub rozpoczęte w ubiegłym roku. 9 kwietnia roku otrzymane propozycje zostaną przekazane pod głosowanie jury – Akademii Impactora, która składa się z przedstawicieli firm – liderów rynku – laureatów poprzednich 16 edycji konkursu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zwycięzców poznamy już 23 kwietnia na gali wręczenia nagród. Tegoroczną uroczystość poprzedzi podsumowanie roku 2014 oraz trzy debaty: o wolności słowa, znaczeniu innowacyjności w gospodarce i trendach na rynku reklamy.
Na konkurs Impactor składają się 33 kategorie, w tym 10 nowych, podzielone na dwie grupy.
Firmy roku:
- F1 Agencja ATL Roku
- F2 Agencja BTL Roku
- F3 Agencja Eventowa Roku
- F4 Agencja Interaktywna Roku
- F5 Agencja Marketingowa Roku
- F6 Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku
- F7 Agencja PR Roku
- F8 Agencja Reklamowa Roku
- F9 Dom Mediowy Roku
- F10 Firma OOH Roku
- F11 Instytut Badawczy Roku
- F12 Dom Produkcyjny – nowa
- F13 Studio Postprodukcyjne – nowa
- F14 Agencja Fotograficzna – nowa
- F15 Studio Animacyjne – nowa
- F16 Studio Dźwiękowe – nowa
- F17 Agencja Social Media – nowa
- F18 Agencja Brandingowa – nowa
Projekty roku:
- P1 Badawczy Projekt Roku
- P2 Event Roku
- P3 Kampania Społeczna Roku
- P4 Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku
- P5 Projekt CSR Roku
- P6 Projekt PR Roku
- P7 Projekt Roku – E-mail Marketing
- P8 Projekt Roku – Marketing Miejsc
- P9 Projekt Roku – Marketing Sportowy
- P10 Projekt Roku – Marketingu Bezpośredniego
- P11 Projekt Roku – Mobile Marketing
- P12 Projekt Technologiczny Roku
- P13 Projekt Roku – limitowany budżet – nowa
- P14 Projekt Roku – promocja miejsca, wydarzenia – nowa
- P15 Projekt Roku – Konkurs promocyjny – nowa
W poszczególnych kategoriach przyznane zostaną nagrody i wyróżnienia. Najbardziej zasłużony zeszłoroczny twórca lub osoba posiadająca największy wpływ na branżę otrzyma nagrodę specjalną – tytuł Człowieka Roku 2014 Przemysłu Reklamowego w Polsce. Podczas gali Centrum im. Adama Smitha wybierze także Dziennikarza Roku propagującego ideę wolnego rynku oraz wolności słowa.
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy firmy i twórców wyjątkowych projektów.
„Jeśli to co robisz jest niepowtarzalne, a Twoje pomysły przekraczają granice innowacyjności i są po prostu najlepsze – koniecznie chcemy Cię poznać i nagrodzić za odwagę, kreatywne spojrzenie i emocje, jakich nam dostarczasz. Zapraszamy do podzielenia się swoimi sukcesami powstałymi w 2014 roku” – Cezary Kaźmierczak, organizator projektu.
Szczegóły konkursu na stronie www.impactor.pl.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.