Można już zgłaszać projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE. Termin składania projektów mija 23 lutego 2022 r.
To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncentrowanego na tych dwóch kluczowych dla sklepów internetowych i marketplace’ów obszarach. To szansa dla wszystkich zgłaszających się na pokazanie swoich działań nie tylko w kraju, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej.
Największą wartością konkursu Performance Marketing Diamonds CEE jest jego międzynarodowy zasięg. To unikalna szansa dla polskich firm na pokazanie swoich projektów i osiągnięć poza granicami naszego kraju. Z kolei dla firm, które realizują kampanie performance marketingowe w innych krajach europejskich jest to możliwość prezentacji swojej działalności w Polsce.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zgłoszenia w języku angielskim można składać za pośrednictwem strony internetowej https://performancedaycee.com/pmdiamonds/ do 23 lutego 2022 r.
– Dwukrotne zdobycie nagrody Grand Prix w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE ma dla nas bezcenną wartość w kontekście docenienia pracy zespołu specjalistów, wyróżnienia naszych klientów inwestujących w innowację oraz wzmacniania wizerunku marki Bluerank. Patrząc z perspektywy strategicznej, otrzymane wcześniej nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu stanowią dowód słuszności naszych działań digital marketing w zakresie analizy, głębokiego zrozumienia i efektywnościowego wykorzystania Customer Journey. Ostatecznie uważam, że konkurs Performance Marketing Diamonds CEE pomaga kształtować rynek działań performance i pokazuje wspaniałą pracę, która zostaje doceniona przez ekspertów branży e-commerce – podsumował Zbigniew Nowicki, co-managing director Bluerank, Laureat Grand Prix 2021.
W czwartej edycji Performance Marketing Diamonds CEE – by w pełni oddać obraz zmian, jakie zaszły na rynku w 2021 r., wprowadzono sześć nowych kategorii:
- w kategoriach podstawowych są to: „best pandemic effects”, „long-term performance cooperation”, „the most effective content marketing campaign” oraz „the most effective performance campaign for CEE (excluding Polish market)”,
- w kategoriach głównych nowościami są kategorie: „Media Publisher of the year” oraz „Performance Brand of the year”,
Kampanie i projekty można zgłaszać w następujących kategoriach:
- Kategorie podstawowe: the most effective mobile campaign, the most effective lead generation campaign, the most effective social media campaign, the most effective SEM campaign, the most effective affiliate program, the most effective video campaign, the most effective sales campaign, the most effective use of influencer marketing in performance, best pandemic effects, long term performance cooperation, the most effective content marketing campaign, the most effective performance campaign for CEE (excluding Polish market), the integrated campaign of the year,
- Kategorie Główne: Media Publisher of the year, Performance technology of the year
Kapituła konkursu podczas obrad wybierze laureata Grand Prix, czyli najlepszego z najlepszych. Dodatkowo w trakcie Gali poznamy najlepszą agencję performance marketingu i najlepszy brand w obszarze performance marketingu. Zwycięzcami zostaną firmy posiadające największą liczbę statuetek w kategoriach konkursowych.
– Rok do roku mamy coraz większą liczbę zgłoszeń, co pokazuje jak rośnie rynek i jak rośnie znaczenie kampanii performance zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Aby zapewnić międzynarodowy zasięg tego konkursu i należycie wypromować go w CEE, do projektu ponownie zaprosiliśmy Ecommerce Europe – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Prace będzie oceniać jury, w którego składzie zasiądą m.in.: Artur Malinowski (Empik), Barbara Matkowska-Włosek (TIM S.A.), Daniel Rogiński (Zalando), Łukasz Woźnica (Apifonica), Jakub Rybałtowski (Decathlon), Justyna Andreas (Packeta), Marek Spadło (Kinguin), Michał Pachnik (CCC), Robert Biegaj (Offerista Group Poland), Wojciech Tomaszewski (Answer.com).
Wśród laureatów edycji 2021 znalazły się takie firmy jak: SalesTube wraz z Value Media, Bluerank, Tradedoubler, FormUp, CCC, Mullenlowe MediaHub wraz z Decathlon, Cube Group. W 2021 roku największe wyróżnienie Grand Prix odebrał Bluerank.
Więcej informacji znajduje się na stronie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/