Prezes stoi na scenie i mówi do mikrofonu, który nie działa, prezentacja wyświetla się nie tak, jak trzeba, a aranżacja sali jest daleka od efektu „wow” – to największy koszmar każdego event managera.
Aby uniknąć takiego scenariusza, musisz z dużą starannością podejść do wyboru lokalizacji swojego eventu. Większość rozwiązań, które zapewniają profesjonalny, stabilny i efektowny przebieg konferencji czy bankietu, nie jest widoczna na pierwszy rzut oka. Odpowiednie zaplecze techniczne ośrodka, w którym ma się odbyć event, jest równie ważne jak jego wielkość czy aranżacja wnętrz. W Centrum Konferencyjnym Bania ta myśl towarzyszyła nam już na etapie jego planowania. Uzyskaliśmy miejsce wyposażone w technologię na światowym poziomie, a tym samym – niemal nieograniczone możliwości dla naszych klientów.
Poznaj miejsce swojego wydarzenia także od zaplecza
Oprócz zagadnień takich jak pojemność sal, dostępność cateringu czy bazy noclegowej na liście pytań event managera do obiektu powinny się znaleźć także kwestie techniczno-multimedialne (ramka poniżej).
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W Centrum Konferencyjnym Bania proponujemy klientom m.in. próbne pokazy świateł oraz innych rozwiązań. Mogą więc oni na własne oczy zobaczyć, jakie są możliwości obiektu, i zdecydować, które z nich chcą wykorzystać na swoim evencie. Z kolei dla ekip technicznych rozrysowujemy plany przestrzeni, dzięki którym wiadomo, gdzie umieścić poszczególne sprzęty i jak je ustawić. Centrum dowodzenia całym obiektem znajduje się w profesjonalnym zapleczu IT, składającym się m.in. z kilku serwerowni. Jego obsługa wymaga odpowiedniej wiedzy, dlatego proponujemy klientom pełne wsparcie zapewniane przez naszych techników. Natomiast sprawne sterowanie podstawowymi funkcjami systemu umożliwiają klawiatury umieszczone na ścianach Centrum. To proste, intuicyjne rozwiązanie, z którym poradzi sobie niemal każdy. Do dyspozycji klientów oddajemy także system prezentacji digital signage i służymy im wsparciem w rejestracji uczestników online.
We wszystkich obiektach resortu Bania kierujemy się chęcią podejmowania nowych wyzwań, dlatego oprócz standardowych pakietów realizujemy także indywidualne projekty. Wtedy w porozumieniu z organizatorami ustalamy każdy pojedynczy element wydarzenia.
Technologia, którą ogranicza jedynie wyobraźnia
Zarówno podczas każdej imprezy, jak i w trakcie jej przygotowań niezwykle istotna jest elastyczność przestrzeni i szybkość, z jaką można wprowadzić w niej zmiany. Oprócz odpowiedniego sprzętu znaczenie ma tutaj także architektura.
Nasze Centrum wyposażyliśmy w wiele korytarzy technicznych i wygodnie usytuowany magazyn. Dzięki temu w sposób niewidoczny dla uczestników możemy sprawnie wnieść do sali i wynieść z niej odpowiednie sprzęty, żeby zmienić charakter przestrzeni. W głównych ścianach ukryliśmy wysuwane ścianki, za pomocą których możemy wydzielić do 14 mniejszych pomieszczeń lub otworzyć całość i uzyskać otwartą przestrzeń dla nawet 1 tys. osób. Również system techniczno-multimedialny dopasowujemy do potrzeb konkretnego wydarzenia. Możliwości konfiguracji poszczególnych rozwiązań scenicznych, oświetleniowych czy prezentowania danych ogranicza jedynie fantazja klientów. Dzięki zintegrowaniu wszystkich tych elementów uzyskaliśmy sprawnie funkcjonujące środowisko, w którym organizatorzy eventów mogą się wykazać swoją kreatywnością.
Rozwiązaniem wyróżniającym Centrum Konferencyjne Bania na tle konkurencji są ruchome mosty oświetleniowe. Możliwość obniżenia ich za pomocą jednego przycisku i przeprowadzenia montażu z poziomu podłogi usprawnia działania ekipy technicznej. To jedna z tych technologii, które nie są widoczne dla uczestników imprezy, ale znacznie ułatwiają i przyśpieszają pracę jej organizatorów.
Centrum Konferencyjne Bania w Białce Tatrzańskiej to ponad 1,5 tys. m2 powierzchni konferencyjno-bankietowej dla nawet 1 tys. osób. Umiejscowione jest w resorcie Bania, w którym znajdują się także m.in. Hotel Bania Thermal & Ski oraz Terma Bania, co pozwala na kompleksową organizację wydarzeń z bogatym programem rozrywkowo-integracyjnym.
Efekt: komfort uczestników i prezentacja treści na najwyższym poziomie
Nasi klienci przyjeżdżają do Białki Tatrzańskiej nie tylko na oficjalne konferencje czy szkolenia. Równie dużą popularnością cieszą się wśród nich wydarzenia artystyczno-rozrywkowe – bankiety i koncerty. To właśnie z myślą o nich stworzyliśmy naszą największą salę – Trzy Korony. Oprócz wspomnianego powyżej nowoczesnego systemu nagłośnienia i techniki scenicznej priorytetem podczas jej projektowania było dla nas zadbanie o odpowiednią akustykę.
Centrum znajduje się w jednym ze skrzydeł Hotelu Bania Thermal & Ski, więc konieczne było należyte wyciszenie go od zewnątrz w celu zapewnienia komfortowego wypoczynku gościom. Postawiliśmy sobie za cel także to, że uzyskamy możliwie najlepsze brzmienie w środku. Dlatego ta część Centrum została zbudowana i wykończona na podstawie wytycznych operatu akustycznego. To dokument zawierający szczegółowe i nierzadko bardzo wymagające wytyczne, dzięki którym uzyskujemy najlepszą możliwą akustykę w danym miejscu. Czy było warto? Podczas jednego z ostatnich koncertów, które organizowaliśmy, jakością brzmienia zachwycał się jeden z topowych techników scenicznych w Polsce. To dla nas wystarczający dowód na to, że wykonaliśmy dobrą robotę.
Ogromne wrażenie na publiczności robi także rozkładana trybuna, w jaką wyposażyliśmy salę Trzy Korony. To bardzo efektowane rozwiązanie, niemal niespotykane w obiektach konferencyjnych w hotelach.
Z myślą o wydarzeniach o mniejszej skali, takich jak kameralne spotkania biznesowe w niewielkim gronie, przygotowaliśmy cztery sale VIP. To prestiżowe, pięknie wykończone pomieszczenia, wyposażone w równie zaawansowane systemy techniczne jak przestrzeń przeznaczona do organizacji większych wydarzeń.
Więcej informacji:
www.hotelbania.pl
tel.: +48 18 261 24 81
biznes@hotelbania.pl