W tegorocznej edycji KTR ponad 100-osobowe jury oceniało zgłoszone prace, których w tym roku było aż 1234. Jury doceniło wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencje idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.
Które projekty uzyskały nominację
Zgłoszenia oceniane były dwuetapowo. W pierwszym etapie jury zapoznało się z projektami oraz dokonało wstępnej selekcji. Następnie 10 składów jurorskich głosowało w trakcie obrad na nominacje i nagrody. Oceniający mogli nominować maksymalnie 30% zgłoszonych kampanii.
Listy nominowanych znajdziesz na stronie konkursu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Uroczyste wręczenie głównych nagród nastąpi 9 września podczas gali w Teatrze Nowym w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia już wkrótce.
Poznaj przewodniczących jury konkursu KTR 2024
Obradom jury KTR 2024 przewodniczyli:
- Marcin Sosiński, Dentsu Creative (kategoria Communication),
- Małgorzata Majcher, DDB Warszawa (kategoria Creative Strategy),
- Łukasz Szczybelski, Feeders Agency (kategoria Entertainment),
- Adam Chyliński, TOFU Studio (kategoria Design),
- Maciej Twardowski, Ogilvy (kategoria For Good),
- Aleksander Frydrych, 180heartbeats + JUNG v. MATT (kategoria Technology),
- Małgorzata Drozdowska, OK Human (kategoria Craft Audio/Video),
- Koka Skowrońska, Wunderkamera (kategoria Craft Fotografia),
- Ada Zielińska (kategoria Craft Ilustracja).