Kampanie społeczne zmieniają postawy – w związku z tym powinny być wyjątkowe, efektywne, skuteczne oraz kompleksowe i właśnie takie po raz szósty poznamy 7 maja. Do nagrody Kampania Społeczna Roku 2013 jury nominowało 36 kampanii.
W 6. edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 93 kampanii w ośmiu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.
[cytat]Z każdą kolejną edycją apetyt jurorów na skuteczne i dobrze zaplanowane kampanie rośnie i dlatego też obrady były w tym roku wyjątkowo burzliwe. Nie wszystkie dyskusje zakończyły się kompromisem.
[autor]Paweł Prochenko, przewodniczący jury w konkursie Kampania Społeczna[/autor][/cytat]
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zwycięskie kampanie poznamy 7 maja na uroczystej Gali.
Jak co roku najlepszą kampanię w kategorii Akcje Zaangażowane Społecznie wybierali internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl, a najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii Świat wybrało międzynarodowe jury. Laureaci tych kategorii także zostaną ogłoszeni na Gali.