Nowy Marketer+ to aż 178 stron, z których dowiesz się, jak skutecznie dotrzeć do nowych klientów i ich pozyskać? Postawić na prospecting czy na strategię generowania leadów? Czego na ten temat nauczysz się z „Gwiezdnych wojen”? Które kanały i sposoby pozyskiwania leadów są najefektywniejsze, a które najmniej skuteczne w B2B i w B2C? Jakie zadania najlepiej wykonywać in-house, a jakie zlecać na zewnątrz?
We wrześniowo-październikowym wydaniu „Marketera+” (które liczy aż 178 stron – to nasz rekord!) skupiamy się na temacie pozyskiwania nowych klientów w B2B i w B2C – przedstawiamy, jak skutecznie można to robić na Facebooku, za pomocą content marketingu, SEO czy reklam Google Ads.
Dowiedz się, jak sprawnie połączyć działania marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w procesie generowania leadów, jakie kroki podjąć, żeby współpraca tych zespołów sprzyjała osiąganiu dobrych wyników, jak wyznaczać i rozliczać cele działów oraz jakie narzędzia są pomocne w komunikacji na linii marketing – sprzedaż.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W dodatku „Gadżety reklamowe i upominki biznesowe. Inspiracje 2019” znajdziesz najnowsze trendy, które panują w branży. W publikacji podpowiadamy m.in.: jak stworzyć skuteczną kampanię marketingową z wykorzystaniem gadżetów reklamowych lub upominków biznesowych, jakimi zasadami warto się kierować w ich wyborze oraz jak sprawić, żeby wpisały się w ideę marki.
Chcesz wiedzieć, gdzie marketerzy powinni szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w 2020 r.? Jak budować ofertę marketingową w tak zmieniającym się świecie ogromnej liczby efemeryd, chwilowych mód? Gdzie szukać trendów, które mają znaczenie? W najnowszym numerze Marketer+ dowiesz się znacznie więcej.
Zobacz najnowszy, liczący aż 178 stron numer Marketer+.
Z numeru dowiesz się m.in.:
- które kanały i sposoby generowania leadów są najefektywniejsze, a które są najmniej skuteczne w B2B i w B2C,
- jakimi sposobami mierzyć i oceniać skuteczność działań marketingowych związanych z pozyskiwaniem kontaktów,
- jakie są największe wyzwania związane z generowaniem i podgrzewaniem leadów,
- jakie działania pozwolą Ci usprawnić proces generowania leadów,
- jak sprawnie połączyć działania marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w procesie generowania leadów,
- w jakie narzędzia wspierające generowanie leadów warto zainwestować,
- czym generowanie leadów różni się od prospectingu,
- kiedy postawić na proces generowania leadów, a kiedy – na prospecting,
- jakie działania marketingowe związane z generowaniem leadów najlepiej wykonywać in-house, a jakie zlecać na zewnątrz,
- które sposoby pozyskiwania kontaktów są bezpieczne, a które ryzykowne z punktu widzenia prawa,
- czego o pozyskiwaniu leadów możesz się nauczyć z „Gwiezdnych wojen”,
- w jaki sposób content marketing i link building jako integralne elementy działań SEO mogą wpływać na generowanie leadów,
- jak usprawnić proces generowania leadów z pomocą content marketingu i modelu PESO,
- jak krok po kroku ustawić własną kampanię pozyskiwania leadów na Facebooku,
- jakie są dobre praktyki tworzenia kreacji reklamowych do kampanii leadowych w Google Ads
- jak przyciągać nowych klientów, by nie skrzywdzić obecnych.
Cykle:
- jak krok po kroku budować bazy adresowe za pomocą treści wideo i niepublicznego filmu na YouTubie
- jak wykorzystać podcast do zwiększania zasięgu działań marketingowych,
- jak mierzyć efektywność podcastu.
Sprawdź najnowszy Marketer+ „Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w B2B i B2C”
Dodatek „Gadżety reklamowe i upominki biznesowe. Inspiracje 2019”:
- jak wybrać odpowiedni gadżet reklamowy i jakie są najczęstsze błędy popełniane w jego poszukiwaniach,
- jak wybrać artykuły reklamowe, które zaskoczą gości targów i wyróżnią markę spośród pozostałych wystawców,
- jakie upominki warto przygotować dla uczestników konferencji,
- dlaczego warto zadbać o odpowiednie opakowanie upominków oraz sposób ich wręczania,
- co idea 3R – „reduce, reuse, recycle” – oznacza dla rynku gadżetów i upominków,
- jak z pomocą ekogadżetów budować wiarygodny wizerunek marki dbającej o środowisko,
- jak sprawić, żeby upominek biznesowy wpisał się w szerszą strategię CSR marki,
- jak zaksięgować zakup gadżetów z logo firmy,
- jak rozliczyć wydatki poniesione na zakup upominków reklamowych przekazywanych nieznanej grupie odbiorców,
- które wydatki na gadżety mogą zostać zakwestionowane przez organy podatkowe,
- kiedy prezent otrzymany od kontrahenta trzeba rozliczyć z fiskusem.
We wrześniowo-październikowym wydaniu „Marketera+” swoją praktyczną wiedzą podzielili się:
Dorota Bienicewicz, Marta Bińczyk, Jakub Boryczka, Michał Budniak, Sergey Butko, Agata Chmielewska, Ewa Cymer, Monika Frankiewicz, Marcin Gruszka, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, Kamil Hatko, Leszek Kasprzyk, Ireneusz Klimczak, Grzegorz Kobryń, Łukasz Kosuniak, Patrycja Kościołowska-Bobruk, Daniel Kotliński, Edyta Kowal, Robert Kozielski, Filip Lewandowski, Aleksandra Lisiecka, Łukasz Murawski, Jarosław Niechwiadowicz, Agnieszka Ofmańska, Patrycja Olchowska, Anna Piotrowska, Tomasz Przewoźnik, Artur Rak, Anna Roszczak, Wiktor Rymarz, Paweł Sala, Alicja Sewera-Niesyty, Paweł Sierpowski, Asia Szreder, Piotr Stohnij, Jacek Szlak, Marcin Wsół, Agnieszka Zawadka, Joanna Żukowska
Serdecznie dziękujemy i życzymy skutecznej lektury!
Sprawdź najnowszy Marketer+ „Jak skutecznie generować wartościowe leady i pozyskiwać klientów w B2B i B2C”