Po raz 25. kampanie, działania i rozwiązania marketingowe oraz ich twórcy będą rywalizować o tytuł najbardziej efektywnych. Zgłoszenia do tej wyjątkowej, jubileuszowej edycji konkursu potrwają do 5 lipca 2024 roku. Dowiedz się więcej na temat wydarzenia.
Od ćwierćwiecza obserwujemy, jak potężnym motorem napędowym w świecie marketingu jest rywalizacja. Marki, aby zyskać uwagę konsumentów, wprowadzają nowe, ulepszone produkty, usługi i strategie komunikacji. Ich rywale chcą przebić tę ofertę, więc tworzą jeszcze bardziej odważne i innowacyjne koncepty. A na to znowu reaguje konkurencja.
Tak powstaje idealnie działający mechanizm, którego efektem są coraz skuteczniejsze kampanie. W naturalny sposób przekłada się to na działanie konkursu Effie, który cały czas się rozwija i pracuje, aby inspirować do efektywności.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Głęboko wierzę, że Effie od 25 lat nie tylko nagradza, ale przede wszystkim pobudza efektywność. Pomysł na komunikację jubileuszowej edycji zrodził się bardzo szybko. We Freundschaft szczerze wierzymy, że nic tak nie napędza do większego wysiłku i nie daje lepszych efektów jak dobry rywal! Pozycja konkursu Effie jest tego doskonałym przykładem. Jesteśmy dumni, że zostaliśmy zaproszeni do jej współtworzenia – podsumowała współautorka konceptu komunikacyjnego tegorocznej edycji Effie Anna Koszur, CEO Grupy Freundschaft. – Dlatego tegorocznej edycji przyświecać będzie myśl, że rywalizacja napędza efektywność, motywując do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań i ciągłego doskonalenia.
Anna Koszur, CEO Grupy Freundschaft
Za realizację działań mediowych kampanii Effie odpowiada agencja mediowa Starcom.
Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane od 1.01.2023 r. do 31.03.2024 r.
Do rywalizacji można dołączyć w trzech terminach:
- I termin: do 7 czerwca 2024 r.,
- II termin: do 21 czerwca 2024 r.,
- III termin: do 5 lipca 2024 r.
Gala odbędzie się 5.11.2024 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.
Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na stronie wydarzenia oraz w mediach społecznościowych.
Patronem medialnym konkursu jest „Marketer+”.