Dzisiejszy digital marketing obfituje w nowoczesne rozwiązania technologiczne, wykorzystywane we wszystkich kanałach. Dotyczy to zarówno social mediów, czyli stosunkowo nowych obszarów, jak i e-mail marketingu, który dowodzi swojej skuteczności już od wielu lat. Sprawdź, jakie możliwości daje Ci nowoczesny e-mail marketing oraz jak wykorzystać najnowsze zdobycze technologii do automatyzowania działań i zwiększania wyników sprzedaży.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak pozyskiwać wartościowy ruch do sklepu internetowego z wykorzystaniem e-mail marketingu,
- w jakim stopniu e-mail retargeting wpływa na konwersję i jak tworzyć scenariusze e-mail-retargetingowe,
- jak zapewnić zrównoważony w czasie dopływ ruchu do e-sklepu za pomocą dynamicznych kampanii opartych na real-time e-mailingu,
- jakie możliwości daje mechanizm real-time content managementu i jak go wykorzystać m.in. w akcjach jednodniowych (takich jak wyprzedaż weekendowa czy Black Friday).