1 miasto, 3 dni, ponad 100 prelegentów, 1620 minut prelekcji i warsztatów oraz hektolitry wypitej kawy. W piątek zakończyła się InternetBeta – jedna z najlepszych i najciekawszych konferencji w Polsce związanych z zagadnieniami dotyczącymi internetu. Organizatorem głównym była Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
W dniach 9 – 11 września w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Kielnarowej k/Rzeszowa, organizatora konferencji, odbyło się ponad 80 prelekcji. Jak co roku tematyka InternetBety związana była ze zjawiskami powiązanymi z internetem. Na trzy dni kampus WSIiZ w Kielnarowej opanowali inwestorzy, start upowcy, twórcy innowacyjnych projektów internetowych, przedstawiciele najważniejszych agencji reklamowych, digitalowych, menedżerowie i właściciele zarządzający największymi serwisami i sklepami internetowymi, socjologowie i psychologowie.
Różnorodność i wszechstronność to jedne z określeń, które idealnie pasują do charakteru tej konferencji. Wśród prelegentów co roku są najważniejsze osoby związane z internetem w Polsce, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami. W tegorocznej edycji na scenie wystąpili m.in.: Artur Kurasiński, CEO Muse, Radosław Brzuska, CIO Dentsu Aegis Network Polska, Paweł Tkaczyk, wszechojciec Midea, Mateusz Zmyślony, założyciel i dyrektor kreatywny Grupy ESKADRA, Paweł Sala, CEO FreshMail, Paulina Wardęga, VP of Business Development Pixers, Szymon Szymczyk, managing director Kolko, Bartłomiej Gola, managing partner speedUp Group, Karol Paciorek, twórca programu KWTW – Kto Wie Ten Wie, ks Jacek WIOSNA Stryczek, założyciel i prezes stowarzyszenia Wiosna oraz wielu innych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
[zrodlo]www.youtube.com/watch?v=IrnPR6wR5Ds[/zrodlo]
– To były trzy inspirujące, pełne pasji dni. Jak co roku udało nam się sprowadzić do Kielnarowej obok Rzeszowa najlepszych polskich prelegentów z różnych dziedzin związanych z internetem. To właśnie tu przez trzy dni, w trakcie wykładów jak i podczas wieczornych imprez networkingowych miksowały się różne osobowości, wiedza i doświadczenie. Poprzednie edycje sprawiły że konferencja mocno ewoluowała i poszła do przodu pod względem organizacyjnym i merytorycznym. Udało nam się zrealizować to co zakładaliśmy, Beta stała na jeszcze wyższym poziomie – prelegenci zostali ocenieni lepiej niż w poprzednich latach – mówi Mateusz Tułecki, pomysłodawca wydarzenia.
Integralną częścią konferencji InternetBeta był konkurs dla start upów „Internet Sito”. Przez trzy dni twórcy start upów, które zakwalifikowały się do głównej części konkursu w kreatywny sposób przekonywali jury, że to ich pomysł jest najbardziej innowacyjny i wart głównej nagrody. Konkurs odbył się po raz piąty. Nagrodę od jury otrzymał zespół iWisher, a nagroda publiczności trafiła do Move Smart. W skład jury Startup Sita weszli: Paweł Bochniarz, PwC Polska usługi doradcze związane z obszarem innowacji, Magda Jabłońska, PwC Polska zespół innowacji – doradztwo dla start upów w przygotowaniu modeli biznesowych i ścieżek komercjalizacji, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, Weronika Dejneka, dyrektor biura produktów inwestycyjnych TFI PZU, Aleksandra Szol, dyrektor operacyjny Google Polska, odpowiedzialna za rynek AdWords w Polsce, Marta Czyżewska, kierownik projektu InnoFUND, Robert Pasut, Abstrachuje.TV, Piotr Wilam, Innovation Nest, Maciej Budzich, mediafun, Maciej Białek, CEO PIXERS, Radoslaw Brzuska, chief innovation officer Dentsu Aegis Network Polska. Do finału zakwalifikowały się m.in.: CodersLab, Early Logic, iWisher, MoveSmart, Steps, Swiper oraz Takka.
W trakcie konferencji nie brakowało licznych atrakcji sprzyjających integracji i networkingowi. Fireshow, dmuchany zamek oraz koncerty i tańce to tylko niektóre z nich.
>> Czytaj więcej: Ruszyła sprzedaż biletów na InternetBeta2015!
Marketer+ był patronem medialnym wydarzenia.
[kreska][opis]Infografika podsumowująca poprzednie edycje konferencji[/opis]
[zrodlo]Materiały własne Studio Graficzne Papercut[/zrodlo]