Tegoroczna 7. edycja Targów eHandlu odbędzię się 22 i 23 października na Stadionie Narodowym w Warszawie. Swoje usługi i ofertę przedstawi blisko 120 firm z branży e-commerce z Polski, Europy i Stanów Zjednoczonych.
W tym roku, już po raz siódmy, odbędą się Targi eHandlu organizowane przez Fundację Polak 2.0. Poza częścią wystawienniczą, na targach odbywać się będą również prezentacje, Kongres eHandlu oraz wręczenie branżowych nagród „Ekomersy” 2014, dla twórców najlepszych rozwiązań dla e-commerce.
>> Czytaj więcej: Internauci zagłosowali na najlepsze firmy w konkursie Ekomersy 2014.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Przewiduje się, że tegoroczne targi zgromadzą więcej wystawców niż ubiegłoroczna edycja. Szacuje się również, że granica 3000 zwiedzających zostanie na Stadionie Narodowym przekroczona.
Targi eHandlu to nie tylko możliwość spotkania specjalistów z branży e-commerce na stoiskach, ale również wysłuchanie ich prezentacji w jednym z czterech bloków tematycznych:
- SEO/SEM,
- Platformy/Narzędzia,
- PR/Social Media,
- Wsparcie biznesu.
Po raz pierwszy przy okazji Targów eHandlu odbędzie się również Kongres eHandlu, czyli 24 prezentacje ekspertów branży e-commerce. Wśród poruszanych tematów będą m.in. praktyczne zmiany wynikające z nowelizacji ustawy o prawach konsumenta, kierunki marketingu dla e-commerce, m-commerce oraz zagadnienia związane z badaniami konsumenckimi, praktyczną stroną optymalizacji czy budowania marki.
Podczas Kongresu eHandlu będzie miała również miejsce premiera książki „E-commerce Manager. Profesjonalista w eHandlu”, która jest podręcznikiem przygotowanym dzięki współpracy ponad 30 specjalistów związanych z handlem internetowym i usługami skierowanymi do sektora e-commerce.
>> Czytaj więcej: 7. Targi eHandlu
Darmowa rejestracja na Targi eHandlu.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.