91,4% firm uznało marketing SMS za skuteczne narzędzie w swojej branży. Konwersję sprzedażową powyżej 30% zadeklarowało aż 58,9% spośród badanych przedsiębiorców. Mimo że na ogół kampanie SMS-owe traktowane były przez respondentów jako narzędzie uzupełniające inne działania, to prawie 7 na 10 przedsiębiorstw, które po raz pierwszy skorzystały z tego narzędzia, zadeklarowało, że w przyszłości jeszcze go użyje. Tak wynika z badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu” przeprowadzonego przez platformę SerwerSMS.pl w ubiegłym roku.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jaką funkcję pełni obecnie telefon komórkowy w komunikacji międzyludzkiej,
- jaka jest skuteczność marketingu SMS w opinii klientów,
- które branże planują korzystanie z marketingu SMS w przyszłości,
- jakie opinie wyrażają klienci, którzy pierwszy raz przetestowali marketing SMS,
- które branże odnotowały najwyższą efektywność marketingu SMS,
- które narzędzia marketingu mobilnego są najbardziej popularne,
- jakie kryteria decydują o wyborze partnera odpowiedzialnego za realizację kampanii,
- jaka jest kondycja technologii SMS w kontekście rywalizacji z aplikacjami mobilnymi,
- jak skutecznie przeprowadzić kampanię SMS.