Zastanawiasz się, jak nadążyć za zmianami algorytmów w social mediach? Jak efektywnie docierać do odbiorców i skutecznie się z nimi komunikować? Jak i w których kanałach budować społeczność wokół marki? Wreszcie: jak usprawnić swoją pracę dzięki sztucznej inteligencji? Podpowiedzi znajdziesz w pierwszym tegorocznym numerze „Marketera+”. Specjaliści z różnych obszarów marketingu dzielą się wskazówkami, które pozwolą Ci lepiej wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych w 2024 r.
W nowym wydaniu „M+” dostaniesz porady na temat prowadzenia komunikacji marki w takich serwisach jak Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube czy TikTok. Poznasz też Threads, czyli nową platformę Mety. Dowiesz się, jak tworzyć krótkie wideo w mediach społecznościowych, pisać mózgolubne posty i szybko projektować grafiki przyciągające uwagę. Nauczysz się także budować markę osobistą oraz tworzyć inkluzywne treści.
Dużym ułatwieniem w planowaniu, realizacji i podsumowywaniu działań w social mediach może być dla Ciebie sztuczna inteligencja. Nasi autorzy doradzają, co zrobić, aby stała się ona Twoim osobistym asystentem przy opracowywaniu strategii komunikacji, tworzeniu contentu czy analizie danych na temat odbiorców oraz aktywności konkurencji.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zamów „M+” 63 o algorytmach mediów społecznościowych i nowoczesnych eventach
Zachęcamy również do lektury artykułów dotyczących skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych. Dowiesz się z nich m.in.: jak wybrać kanał dostosowany do potrzeb swojej grupy odbiorców, zorganizować informacje za pomocą metody message house i wprowadzić ją do strategii, skutecznie komunikować swoją ofertę, prowadzić obsługę klienta w social mediach czy dbać o bezpieczeństwo kont w serwisach społecznościowych, aby uniknąć kradzieży danych.
W nowym numerze „M+” znajdziesz także dodatek specjalny o nowoczesnych eventach, w którym specjaliści analizują trendy w przemyśle spotkań. Pokazują, jak zaplanować wydarzenie krok po kroku, wpłynąć na doświadczenia i emocje uczestników oraz zwiększyć efektywność pracy nad eventami dzięki sztucznej inteligencji. Cennych wniosków dostarczy Ci także lektura raportu „Miejsca, które łączą marki i klientów. Badanie obiektów eventowych i konferencyjnych 2024”.
O brandingu, wyzwaniach w 2024 r., składnikach skutecznej komunikacji i kompetencjach menedżerów najwyższego szczebla w rozmowie z Łukaszem Murawskim opowiada Sabine Friesser, strateżka marek na rynkach B2B i B2C. Zachęcamy również do lektury pouczających case studies, ciekawych felietonów oraz nowego cyklu „Boomer do zetki, zetka do boomera”, gdzie na początek Witold i Tomasz Kowalscy dzielą się spostrzeżeniami na temat budowania biznesowej marki osobistej, która rezonuje wśród młodych.
Zamów „M+” 63 o algorytmach mediów społecznościowych i nowoczesnych eventach
Z „M+” 63 dowiesz się m.in.:
- jak wykorzystać narzędzia AI w pracy social media marketera,
- jak skutecznie targetować reklamy w mediach społecznościowych,
- jak rozwinąć konto marki na Instagramie w 2024 r.,
- jak wykorzystać algorytm TikToka do budowania społeczności,
- jak nowy serwis Threads może Ci pomóc w rozwoju marki,
- jak tworzyć krótkie formy wideo do mediów społecznościowych,
- jak szybko projektować grafiki z pomocą sztucznej inteligencji,
- jak efektywnie analizować dane z social mediów z wykorzystaniem ChatGPT,
- jak zorganizować komunikację za pomocą metody message house,
- jak prowadzić inkluzywną komunikację w mediach społecznościowych,
- jak tworzyć mózgolubne posty, które przyciągają uwagę odbiorców,
- jak obsługiwać klienta w mediach społecznościowych,
- jak zadbać o cyberbezpieczeństwo przy prowadzeniu konta firmowego.
Z dodatku specjalnego o nowoczesnych eventach dowiesz się m.in.:
- jak zaplanować wydarzenie krok po kroku,
- jak zwiększyć efektywność pracy nad eventami dzięki sztucznej inteligencji,
- jak analizować dane w branży eventowej,
- jak wpływać na doświadczenia i emocje uczestników wydarzeń,
- jak wybrać idealną lokalizację eventu na świeżym powietrzu.
„M+” 63 to aż 206 stron lektury, która pomoże Ci skutecznie wykorzystywać social media, prowadzić efektywną komunikację oraz organizować atrakcyjne eventy.
W nowym wydaniu „M+” swoją wiedzą podzieli się:
Daria Anioł, Kinga Banaśkiewicz, Wojciech Biendzio, Monika Buchwald, Jarosław Burdek, Joanna Burdek, Krzysztof Celuch, Mateusz Cisowski, Justyna Dzikowska, Sabine Friesser, Adrian Gamoń, Łukasz Gumowski, Marta Jakubczak, Magdalena Jaroma, Jarosław Jarzębowski, Marta Jaworska, Tomasz Kowalski, Witold Kowalski, Eliza Kozica-Kamińska, Justyna Koziołek, Joanna Lastovska, Anna Ledwoń-Blacha, Piotr Łapiński, Mateusz Machulski, Łukasz Majewski, Łukasz Murawski, Szymon Nowak, Dariusz Ogrodnik, Kamil Porembiński, Gabriela Potentas, Anna Rajewska, Michał Słotwiński, Paula Sołtysiak, Olga Stawicka, Maciej Straus, Jacek Szlak, Kasia Ubysz, Damian Wiatrak, Dorota Wojtczak, Magdalena Wójcik, Krystian Wydro, Justyna Zawadzka.
Życzymy wielu inspiracji i powodzenia w prowadzeniu skutecznych działań marketingowych w social mediach w 2024 r.