Jakie trendy dominują obecnie w social media marketingu? Czym charakteryzują się najpopularniejsze serwisy społecznościowe i w jakich branżach warto je wykorzystywać? Jakie formaty treści sprawdzają się w poszczególnych kanałach komunikacji? Jak mądrze korzystać ze sztucznej inteligencji w pracy marketera? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościnią jest Anna Ledwoń-Blacha, co-founder & creative director w agencji More Bananas.
W tym odcinku „Marketer+ Podcast” dowiesz się, jakie trendy dominują obecnie w social media marketingu i kiedy warto wykorzystywać media społecznościowe w działaniach marketingowych. Anna Ledwoń-Blacha wyjaśnia, które grupy odbiorców przeważają w różnych serwisach i jak najlepiej dostosować działania do charakterystyki popularnych platform. Poznasz też skuteczne formaty treści, narzędzia AI ułatwiające pracę, oraz dowiesz się, jak z głową współpracować z influencerami czy pozyskiwać user generated content.
Gościni: Anna Ledwoń-Blacha
Co-founder & creative director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku brand manager na IMOK. Autorka książki „Strategiczne podejście do działania w social mediach”. Wcześniej product marketing manager w startupie Alloweat.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem, jego emocjami i psychologicznym podejściem do marketingu. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Trenerka – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Na sali szkoleniowej – zarówno fizycznej, jak i wirtualnej – spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerką w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie prowadzi zajęcia w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- jakie trendy dominują obecnie w social media marketingu,
- w jakich przypadkach warto wykorzystywać media społecznościowe w działaniach marketingowych,
- jakie grupy odbiorców stanowią większość w poszczególnych serwisach społecznościowych,
- czym charakteryzują się najpopularniejsze serwisy społecznościowe i w jakich branżach są przydatne,
- dlaczego Facebook wciąż jest skutecznym kanałem komunikacji marketingowej, a LinkedIn warto wykorzystywać nie tylko w sektorze B2B,
- jakie formaty treści sprawdzają się w poszczególnych serwisach społecznościowych,
- jak mądrze wykorzystywać sztuczną inteligencję w social media marketingu,
- które narzędzia AI są najbardziej pomocne w pracy marketera,
- jak z głową podchodzić do współpracy z influencerami i na co zwracać uwagę,
- jak pozyskiwać user generated content i tworzyć silne więzi z klientami.
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.