Jakie trendy dominują obecnie w social media marketingu? Czym charakteryzują się najpopularniejsze serwisy społecznościowe i w jakich branżach warto je wykorzystywać? Jakie formaty treści sprawdzają się w poszczególnych kanałach komunikacji? Jak mądrze korzystać ze sztucznej inteligencji w pracy marketera? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościnią jest Anna Ledwoń-Blacha, co-founder & creative director w agencji More Bananas.

W tym odcinku „Marketer+ Podcast” dowiesz się, jakie trendy dominują obecnie w social media marketingu i kiedy warto wykorzystywać media społecznościowe w działaniach marketingowych. Anna Ledwoń-Blacha wyjaśnia, które grupy odbiorców przeważają w różnych serwisach i jak najlepiej dostosować działania do charakterystyki popularnych platform. Poznasz też skuteczne formaty treści, narzędzia AI ułatwiające pracę, oraz dowiesz się, jak z głową współpracować z influencerami czy pozyskiwać user generated content.
Gościni: Anna Ledwoń-Blacha
Co-founder & creative director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku brand manager na IMOK. Autorka książki „Strategiczne podejście do działania w social mediach”. Wcześniej product marketing manager w startupie Alloweat.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem, jego emocjami i psychologicznym podejściem do marketingu. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Trenerka – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Na sali szkoleniowej – zarówno fizycznej, jak i wirtualnej – spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerką w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie prowadzi zajęcia w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- jakie trendy dominują obecnie w social media marketingu,
- w jakich przypadkach warto wykorzystywać media społecznościowe w działaniach marketingowych,
- jakie grupy odbiorców stanowią większość w poszczególnych serwisach społecznościowych,
- czym charakteryzują się najpopularniejsze serwisy społecznościowe i w jakich branżach są przydatne,
- dlaczego Facebook wciąż jest skutecznym kanałem komunikacji marketingowej, a LinkedIn warto wykorzystywać nie tylko w sektorze B2B,
- jakie formaty treści sprawdzają się w poszczególnych serwisach społecznościowych,
- jak mądrze wykorzystywać sztuczną inteligencję w social media marketingu,
- które narzędzia AI są najbardziej pomocne w pracy marketera,
- jak z głową podchodzić do współpracy z influencerami i na co zwracać uwagę,
- jak pozyskiwać user generated content i tworzyć silne więzi z klientami.
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.