Już niedługo VII edycja flagowego spotkania dla przedstawicieli największych firm i korporacji z całej Polski – Arłamów Business Challenge (ABC). Tegoroczna odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 29.06–1.07 br. pod hasłem „Wellbeing – klucz do sukcesu w nowoczesnym biznesie”. Zaproszeni goście, eksperci i prelegenci podejmą dyskusję o tym, jak dobrostan pracowników staje się fundamentem zdrowych organizacji. Poznaj szczegóły wydarzenia.

Założenia i program Arłamów Business Challenge 2025
Słowo „wellbeing” nabiera szczególnego znaczenia w kontekście wyzwań, z jakimi zmagają się współczesne przedsiębiorstwa w sferze efektywnego zarządzania pracą, procesami i dobrostanem swoich pracowników. Wellbeing to trudne wyzwanie dla biznesu.
VII edycja Arłamów Business Challenge to odpowiedź na rosnące znaczenie wellbeingu w firmach. Chcemy zainspirować liderów do tworzenia organizacji, w których dobrostan pracowników jest priorytetem, co przekłada się na lepsze wyniki biznesowe, motywację i satysfakcję zespołów – podkreśla Agnieszka Najberek, dyrektor sprzedaży i konferencji hotelu Arłamów.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Teoretycznie o dobrostanie wiele się pisze i mówi, ale czas przekazać najlepsze praktyki z organizacji, które autentycznie mierzą się z dostosowaniem firmy w zakresie wellbeingu w praktyce. Podczas VII edycji ABC eksperci, praktycy biznesowi oraz liderzy branży podzielą się swoimi praktycznymi doświadczeniami na temat najlepszych metod promujących dobrostan pracowników i budowanie zdrowych kultur organizacyjnych.
Hotel Arłamów to coś więcej niż miejsce na spotkania biznesowe. To przestrzeń, gdzie inspirujemy do lepszego życia: w pracy i poza nią – mówi Michał Kozak, prezes zarządu Hotelu Arłamów.
W programie Arłamów Business Challenge 2025 znajdują się:
- omówienie najnowszych trendów w zakresie wellbeingu korporacyjnego,
- zaprezentowanie praktyk, narzędzi i technik ułatwiających wdrożenie kluczowych aspektów wellbeingu w organizacjach,
- wysłuchanie inspirujących wykładów i prelekcji wybitnych ekspertów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi i psychologii organizacji,
- pokazanie pomysłu Hotelu Arłamów na event, który dba o dobrostan pracowników,
- przeprowadzenie dyskusji panelowej na temat przykładów wdrażania programów wellbeingowych w znanych firmach.
Oprócz tego w ramach networkingu uczestnicy wydarzenia będą mieli wyjątkową okazję do wymiany doświadczeń i nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Inspirujące spotkania w relaksującym otoczeniu
Jednym z zaproszonych ekspertów będzie Agnieszka Zawadzka-Jabłonowska, wykładowca akademicki (Akademia Leona Koźmińskiego), badacz, psycholog pracy i organizacji, konsultant, trener, coach.
Zgodnie z tradycją ABC nie zabraknie bogatego programu rozrywkowego, w tym koncertu wieczornego, okazji do relaksu oraz aktywności integracyjnych wykorzystujących unikalne walory Hotelu Arłamów i jego otoczenia.
Wydarzenie poprowadzi nieoceniony Maciej Kautz, który podobnie jak w roku ubiegłym z pewnością zadba o niesamowitą atmosferę, zaangażowanie i interakcje między uczestnikami spotkania.
Arłamów to miejsce, w którym liderzy odbywają inspirujące spotkania, ale także odnajdują równowagę. A balans, czas na relaks, równowaga między życiem prywatnych a zawodowym, dbanie o dobrostan psychiczny – to aspekty, których nie da się pominąć w efektywnym zarządzaniu przedsiębiorstwami.
To wydarzenie to także wyjątkowa okazja do spotkania liderów branży oraz wymiany doświadczeń w inspirującej atmosferze. Odbędzie się w ekskluzywnym kompleksie hotelowym w Arłamowie, który zapewnia doskonałe warunki do pracy, odpoczynku i integracji.
Zapraszamy do śledzenia wydarzenia na oficjalnej stronie Hotelu Arłamów oraz w mediach społecznościowych.
Wkrótce organizatorzy zdradzą więcej szczegółów i zostanie uruchomiona oficjalna rejestracja umożliwiająca udział w jednym z najbardziej oczekiwanych wydarzeń biznesowych w Polsce.
Patronem medialnym wydarzenia jest „Marketer+”