Spam stał się w naszych czasach czymś powszechnym, znanym każdemu użytkownikowi sieci. Dla jednych są to tylko niechciane wiadomości, dla drugich to prawdziwe przekleństwo. Jedno jest pewne – staje się on coraz bardziej natarczywy, narusza naszą prywatność, przeszkadza w codziennych obowiązkach i trwoni nasz cenny czas. Dodatkowo jest on niestety źródłem poważnych zagrożeń.
Właśnie dlatego Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE postanowiła po raz drugi zbadać w jakim stopniu spam ingeruje w naszą prywatność w Internecie oraz czy jest dla nas zjawiskiem uciążliwym. Celem badania jest uzyskanie odpowiednich statystyk, które posłużą do przygotowania raportu z badania. Pozwolą również ustalić poziom świadomości odbiorców wiadomości e-mail w zakresie zjawiska jakim jest spam oraz zdecydować jakie kierunki działań obrać, aby skutecznie z nim walczyć.
Ankieta jest skierowana do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej. Badanie potrwa od 01 czerwca do 15 lipca br.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Serdecznie zachęcamy do wypełnienia ankiety!
Patronat nad badaniem objęli: Magazyn Online Marketing Polska, Marketer+, Interaktywnie.com, SprawnyMarketing.pl, SARE, mr Target, INIS i Salelifter, Rybnik.com.pl.