10 września odbędzie się premiera książki „Big data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie”, najnowszej publikacji, której autorami są Viktor Mayer-Schönberger, profesor w Oxford Internet Institute, powszechnie szanowany autorytet w dziedzinie big data doradzającego m.in. firmie Microsoft i Światowemu Forum Ekonomicznemu oraz Kenneth Cukier, ekspert w dziedzinie przywództwa, wykładowca i twórca, który sprzedał już ponad dwanaście milionów egzemplarzy swoich książek.
Termin „big data” odnosi się do umiejętności przetwarzania dużych ilości informacji, ich błyskawicznej analizy i wyciągania odkrywczych wniosków. To nowe podejście może przekształcić niezliczone zjawiska – od cen biletów lotniczych po treść milionów książek – w dającą się przeszukiwać formę i wykorzystać komputery do odkrycia zależności, o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W książce „Big data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie” dwaj eksperci wyjaśniają, czym jest big data, jak zmieni nasze życie i co możemy zrobić, by uchronić się przed związanym z tym zjawiskiem niebezpieczeństwem.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
Książkę „Big data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie” można nabyć w księgarni wydawnictwa MT Biznes.