Coraz trudniej stworzyć dobrą strategię komunikacji. Z jednej strony nieustannie stajemy przed wyzwaniem polegającym na pogodzeniu jakości z ekspresowym wykonaniem. Z drugiej – efekty naszych wielogodzinnych analiz konsumenci podsumowują znudzonym westchnieniem „ale to już było”. Wychodzi więc na to, że uratować może nas tylko dobra inspiracja – dość skondensowana, żeby kupić nam trochę czasu, i wystarczająco ciekawa, żeby zainteresować klientów. Tylko gdzie jej szukać?
Inspiracje mają to do siebie, że najlepiej, kiedy pozwalają spojrzeć na problem z różnych perspektyw. Dlatego warto szukać narzędzi wielowymiarowych, które w codziennym szukaniu rozwiązań na komunikację będą uwzględniały różne punkty widzenia. Po pierwsze, będą obserwowały już zrealizowane pomysły i opisywały aktualną rzeczywistość. Czemu bowiem nie inspirować się tym, co już odniosło sukces, i tym, co zna konsument? Ale przydadzą się też narzędzia, które pozwolą wybiegać myślami naprzód i szukać w otaczającej nas rzeczywistości pewnych prawidłowości i tendencji, co umożliwi nam wyprzedzenie konkurencji. Z trzeciej strony… No właśnie, o tym za moment.
Właśnie takich narzędzi dostarcza Conceptbox.pl – internetowy serwis, który oferuje różnorodne funkcjonalności przydatne marketerowi w poszukiwaniu najlepszych inspiracji. Conceptbox powstał z potrzeby znalezienia rozwiązania, które pozwoli w prosty i szybki sposób stworzyć samodzielnie strategię marketingową.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Co znajdziesz, gdy otworzysz pudełko? Przede wszystkim zainspirujesz się tysiącami benchmarków. Nie tylko tymi działaniami marketingowymi, które podbiły serca jury na festiwalach, ale także tymi, na które trafiają w mediach przeciętni polscy widzowie. Obserwuj, jakie narzędzia komunikacji stosują konkretne kategorie produktowe, śledź swoich bezpośrednich konkurentów lub przeglądaj swobodnie kolejne materiały w oczekiwaniu na wenę. Bądź także na bieżąco, przeglądając najnowsze wyniki badań konsumenckich. Dowiedz się więcej o zwyczajach i przekonaniach swoich konsumentów.
Jeśli szukasz spojrzenia, które pozwala przewidywać, w którą stronę zmierza rynek i co zmienia się w życiu konsumentów, zajrzyj do naszych trendów. Internetowy silnik codziennie przeszukuje popularne wśród trendsetterów strony internetowe, aby sprawdzić popularność nowych zjawisk i pokazać Ci, jak dokładnie są realizowane w świecie konsumentów.
Dlaczego jednak po prostu nie sięgnąć do źródła? Konsument to coraz częściej nie tylko krytyczny recenzent działań marek, ale także ich współtwórca. Wiele marek wychodzi z założenia, że warto wsłuchiwać się w jego pomysły. Podobnie myślimy my. Dlatego dajemy Ci możliwość aktywnej współpracy z liczną społecznością Conceptbox.pl. Zleć społeczności zadanie kreatywne, jeśli chciałbyś znaleźć pomysł na nową reklamę i wierzysz, że co tysiąc głów, to nie jedna. Lub sformułuj zadanie analityczne, jeżeli wierzysz, że konsumenci potrafią lepiej opisać własnymi słowami swoją codzienną rzeczywistość niż miałby to za nich zrobić laboratoryjny badacz. Wreszcie poproś społeczność o ocenę Twojego pomysłu na komunikację, a sprawdzisz jego atrakcyjność i wiarygodność przed przełożeniem go na kosztowne działania.
Po prostu wyjmij z boksu to, czego akurat w tej chwili potrzebujesz. Znajdziesz w nim różnorodne narzędzia, które szybko zainspirują Cię do stworzenia ciekawej strategii marketingowej.
Odwiedź nas na www.conceptbox.pl.
[kreska]Artykuł promocyjny