Już po raz piąty odbędzie się jedna z największych konferencji e-marketingowych - Mail My Day! 22 i 23 marca w Warszawie spotkasz ekspertów z branży, którzy będą dzielić się swoim doświadczeniem, a na warsztatach będziesz miał okazję uczyć się i praktykować pod okiem najlepszych. Jeśli jednak nadal zastanawiasz się, czy się na nią zapisać... zapraszam Cię na wycieczkę! Zobacz, co czeka na Ciebie podczas Mail My Day!
Dzień pierwszy. Środa, 22 marca – budzisz się podekscytowany, ponieważ przed Tobą dwa dni pełne merytorycznej i praktycznej wiedzy z e-marketingu!
Słuchaj „Marketer+” Podcast
O 8.30 jesteś już przy Multikinie w Złotych Tarasach, gdzie uśmiechnięte dziewczyny w recepcji wręczają Ci welcome-pack.
Rejestrujesz się i idziesz w kierunku sali, po drodze rozmyślając o tym, co zrobić, gdy w social mediach wybuchnie kryzys. Na szczęście za chwilę wystąpienie ma Monika Czaplicka, która opowie, dlaczego nie chce spędzać dużo czasu na naprawianiu kryzysów w social mediach po mailach. Dzięki temu będziesz mógł zapobiegać i szybko wygaszać kryzysy, które mogłyby pojawić się po wysłanych kampaniach.
Gdy już kryzysy zostaną zażegnane, warto pomyśleć o tym, kim są Twoi odbiorcy. W kolejnej prezentacji Jakub Wyglądała i Filip Cyprowski z Sotrendera w prelekcji „Email marketing a media społecznościowe – czyli kim są Twoi subskrybenci?” zastanowią się nad tym razem z Tobą. Dowiesz się, jak za pomocą analizy raportów określić grupę odbiorców, a przez wiedzę o tym, kim oni są, lepiej dopasowywać komunikację email marketingową.
Tematy płynnie przechodzą z mediów społecznościowych do email marketingu. Kolejna prelekcja bardzo Cię interesuje i zdajesz sobie sprawę, że przyniesie Ci mnóstwo praktycznych wskazówek. Paweł Sala z FreshMaila i opowie o 7 sposobach na zwiększenie konwersji z email marketingu. Dzięki wiedzy o zachowaniu ludzkiego mózgu i o tym, jak nie rozpraszać uwagi odbiorcy, będziesz umiał budować konwertujące, działające prosto na ludzki umysł mailingi.
Po dawce praktycznej wiedzy z polskiej sceny marketingu, przychodzi czas na to, by posłuchać, jak email marketing działa za granicą. Kolejną prelekcję ma bowiem Kath Pay z Holistic Email Marketing i poruszy temat: „The Art of Enhancing the Customer Experience using Personalization”. Wiedza o mocy personalizacji utwierdza Cię w przekonaniu, że email marketing to narzędzie mocno osobiste, a im lepiej dopasowana treść, tym lepsza reakcja odbiorcy.
Po tak dużej porcji merytorycznej wiedzy, którą skrupulatnie zapisywałeś w swoim notatniku, czas na chwilę odpoczynku przy aromatycznej kawie. Możesz wtedy w kuluarach porozmawiać z innymi uczestnikami Mail My Day, wymienić się doświadczeniami czy kontaktami. Każda okazja do tego jest dobra!
Po przerwie czas na tematy związane z ochroną danych osobowych. Poruszy je Łukasz Gładki z kancelarii MyLo, który opowie o tym, jak przygotować się do RODO w zakresie outsourcingu przetwarzania danych osobowych. Jest to temat o tyle ważny, że Europejskie Rozporządzenie o ochronie danych osobowych niesie ze sobą wiele zmian, dlatego odpowiednie przygotowanie uchroni Cię przed niepotrzebnymi problemami.
Kolejna prelekcja mówi o tym, jak zbudować trwałe relacje z klientem za pomocą email marketingu, na której Michał Miernik z yieldPlanet przytoczy case’y z branży hotelarstwa. Dzięki tym przykładom zobaczysz, dlaczego budowanie relacji i lojalności klienta jest tak ważne i jak może ono wpłynąć na funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa.
Ciekawe case study przedstawią Ci również Anna Kiljan-Szydełko i Katarzyna Sochacka z OPCOMu, w swoim wystąpieniu „Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o żywieniu medycznym, ale baliście się zapytać. Nutricia Medyczna – case study”.
Zdobyłeś już ogrom wiedzy, a tu dopiero zbliża się połowa dnia! Zanim jednak wybierzesz się na lunch, warto posłuchać wystąpienia Jordie van Rijn z Emailmonday: „WhatsMAP? Building out your Minimal Awesome Promotion”.
Po przerwie lunchowej czas na to, aby spojrzeć na email marketing oczami Google Analytics. Temat ten jest dla Ciebie bardzo ważny, ponieważ analiza statystyk odwiedzin, ścieżki, czy realizacja celów pozwolą Ci lepiej spojrzeć na swoje kampanie i dostosować je w taki sposób, aby konwersja z nich wzrosła. O tym, jak Google Analytics „widzi” email marketing opowie Ci Maciej Lewiński z iSURVIVAL.
Po takiej dawce wiedzy czas na kolejną prelekcję, której temat mocno Cię zaintrygował. Zastanawiasz się, co łączy tusz, tonery i… email marketing!? Na szczęście z pomocą przychodzą Marcin Janczewski z DrTusz i Paweł Sala z FreshMaila, którzy odpowiedzą na pytanie: „Jak nie zgubić tonera w skrzynce mailowej”. Mocne przykłady i case studies sprawiają, że wystąpienie zapowiada się ciekawie!
Na kolejnej prezentacji dowiesz się, w jaki sposób pisać do dziennikarzy – a co za tym idzie, jak znaleźć się dzięki temu na pierwszych stronach gazet! Wiedzą o tym podzieli się Rafał Sałak z Prowly, a Ty dzięki temu dowiesz się o skutecznej komunikacji PR-owej na różnych płaszczyznach – m.in. email marketingowej.
Rozmyślając o sposobie komunikacji email marketingowej, zacząłeś zastanawiać się nad dostarczalnością kampanii e-mailowych. W końcu aby Twoja informacja trafiła do szerokiej publiki, najpierw musi dotrzeć do skrzynki dziennikarza. Na szczęście z pomocą przychodzi Guy Hanson z Return Path, który wyjaśni fakty i mity na temat dostarczalności. Dzięki temu nie popełnisz już głupich błędów i nie będziesz skupiać się na nieefektywnych sposobach dotarcia do skrzynki odbiorcy. A lepsza wiedza na ten temat = większa dostarczalność Twoich wiadomości.
Po drugiej przerwie na kawę, czas na odkrywanie dróg cyfrowej transformacji, po których w prezentacji o C-Matrix oprowadzi Cię Krzysztof Sobieszek z Publicis Media. Dzięki temu będziesz wiedział, w którym kierunku idzie rozwój cyfrowy i tym sposobem wyprzedzisz konkurencję o kilka lat świetlnych.
Następna prezentacja sprowadza Cię na ziemię, bowiem porusza bardzo praktyczne zagadnienie połączenia email marketingu z telemarketingiem – oraz jak wykorzystać je do generowania leadów w B2B. Opowiedzą o tym Marta Lipka-Krawczyk i Jarosław Bułka z Yintaro. Dzięki temu dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć nowe kontakty i wygrzać je do decyzji o zakupie produktu lub usługi.
Pierwszy dzień konferencji zamyka wystąpienie Pawła Tkaczyka z Midea, który zdradzi Ci, za co odbiorca sprzeda duszę, czyli o walutach w email marketingu. Znając i stosując te tajniki, będziesz mógł zdobyć nie tylko adres odbiorcy, ale również jego zaangażowanie i lojalność. A ta w dzisiejszych czasach jest na wagę złota.
Koniec pierwszego dnia konferencji nie oznacza końca atrakcji! Wieczorem wybierasz się na Afterparty, gdzie w mniej oficjalnej konwencji rozmawiasz i dzielisz się opiniami oraz doświadczeniami z uczestnikami konferencji.
Pamiętasz jednak, aby nie przesadzać z open barem, bo kolejnego dnia czekają na Ciebie… warsztaty!
Przed zapisem długo zastanawiałeś się, który warsztat wybrać…
Z jednej strony ciekawiło Cię, co może kryć się pod terminem „email marketing”, więc całodniowe warsztaty „Email marketing bez tajemnic” mogłyby Ci to wyjaśnić.
Jednak z drugiej strony, zaciekawiony prelekcją o Google Analytics z poprzedniego dnia, chciałbyś dowiedzieć się, jak efektywnie mierzyć skuteczność działań marketingowych za pomocą tego narzędzia. W planie konferencji są przewidziane dwa warsztaty na ten temat – dla początkujących i zaawansowanych – i zastanawiasz się, czy nie wybrać się na oba…?
Wtedy Twoją uwagę przykuwa temat innych warsztatów: „Lead generation i lead nurturing – wprowadzenie”. Znajomość technik zbierania adresów, tworzenia programu powitalnego i wygrzewania leadów na pewno przydałyby Ci się podczas prowadzenia Twojego biznesu.
Z tym tematem wiąże się kolejny, czyli „Segmentacja i personalizacja w email marketingu”. Wiedza na ten temat pozwala na podzielenie odbiorców i wysłanie im bardziej dopasowanych treści, co w dalszej kolejności zwiększa konwersję z wysyłki emailowej.
Znajomość prawa w email marketingu również jest kwestią dla Ciebie istotną, więc poważnie myślisz nad warsztatami “Email marketing w zgodzie z prawem”.
Zdajesz sobie też sprawę z tego, że content marketing to podstawa dobrego marketingu. Zastanawiasz się, jakie treści są „dobre”, a jakie nie. warsztaty o tym, jak content marketing sprawdza się w służbie sprzedaży i marketingu, mocno Cię interesuje.
Na stronie wydarzenia zauważasz jeszcze jedne ciekawe warsztaty – o automatycznym budowaniu satysfakcji klienta. To, jak Twoi odbiorcy postrzegają wysyłane przez Ciebie kampanie także jest tematem, który mocno Cię interesuje. Dlatego zastanawiasz się wybraniem akurat tych warsztatów.
Jednak aby móc wysyłać skuteczne kampanie, musisz najpierw przygotować do nich strategię. Dlatego wiesz, że warsztaty „Jak przygotować strategię email marketingową?” lepiej przygotują Cię do podjęcia odpowiednich działań.
Czy wiesz już, na który warsztat się wybierzesz?