Co sądzą konsumenci na temat wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w kreacji materiałów reklamowych? W jaki sposób marki powinny używać AI, aby nie stracić swojej tożsamości i wiarygodności? Jakie wyzwania wiążą się z zastosowaniem sztucznej inteligencji w komunikacji oraz jak im sprostać? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościnią jest dr Dominika Kaczorowska-Spychalska – dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, członkini Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy Ministerstwie Cyfryzacji.
W nowym odcinku „Marketer+ Podcast” omawiamy wyniki badań dr Dominiki Kaczorowskiej-Spychalskiej na temat wykorzystania systemów i narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji w reklamie. Rozmawiamy o tym, czy AI zachęca konsumentów do zakupu i czy potrafią oni odróżnić materiały wytworzone z użyciem tej technologii. Przyglądamy się też obawom związanym z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej i sposobom, w jakie marketerzy mogą je niwelować. Zastanawiamy się nad znaczeniem etyki i transparentności, aby marki nie straciły swojej wiarygodności, a jednocześnie mogły w pełni wykorzystać potencjał nowych rozwiązań technologicznych.
Gościni: Dominika Kaczorowska-Spychalska
Doktor nauk ekonomicznych, profesor UŁ. Dyrektorka Centrum Inteligentnych Technologii Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, członkini Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy Ministerstwie Cyfryzacji. Racjonalna pasjonatka sztucznej inteligencji, zajmująca się badaniami nad wpływem tej technologii na zachowania człowieka, zwłaszcza konsumenta, oraz zakresem i charakterem interakcji między nimi.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- czy wykorzystanie systemów i narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji przy kreacji materiałów reklamowych może zachęcać konsumentów do zakupu,
- czy konsumenci potrafią odróżniać materiały reklamowe wytworzone przez AI,
- jakie są kluczowe obawy konsumentów związane z wykorzystaniem AI w reklamie i jak marketerzy mogą je niwelować,
- jakie są oczekiwania konsumentów wobec etycznego zastosowania AI w reklamie,
- jak rozwój generatywnego AI może zmieniać role zawodowe w branży kreatywnej,
- czy sztuczna inteligencja to faktycznie początek twórczej rewolucji w marketingu,
- w jaki sposób marki powinny wprowadzać AI w reklamie, aby nie stracić swojej tożsamości i wiarygodności,
- jakie działania mogą podjąć marketerzy, aby wykorzystać potencjał AI w sposób odpowiedzialny i etyczny,
- jakie wyzwania wiążą się z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej i jak im sprostać.
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.