Zapraszamy do udziału w drugiej edycji konkursu „Siła przyciągania”, który powstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service, PwC i Orange Polska.
Konkurs wyłoni najciekawsze i najskuteczniejsze przedsięwzięcia, które mają na celu przyciągnięcie i zatrzymanie w firmie najbardziej utalentowanych pracowników. Szukamy firm, które rozumieją potrzebę budowy swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.
Podchodzimy do tematu kompleksowo i bierzemy pod lupę cały obszar employer branding. To stanowi o unikatowości naszego konkursu. Zgłoszenia przyjmować będziemy w 10 kategoriach:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- kampania employer branding,
- kampania employer branding dla milenialsów,
- inicjatywa „out of the box”,
- niskobudżetowa inicjatywa employer branding,
- proces rekrutacyjny,
- innowacja w rekrutacji – candidate interaction,
- program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program),
- inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników,
- program zarządzania talentami,
- HR Tech.
Doceniamy najlepsze praktyki nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejszych firm i start-upów.
W pierwszej edycji niemal 60 firm o różnej wielkości i z różnych branż zgłosiło łącznie 105 prezentacji.
Nagrodzone w konkursie „Siła przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzorami do naśladowania i być inspiracją dla innych, dlatego case studies laureatów publikowaliśmy na łamach „Pulsu Biznesu”.
Na zgłoszenia w tegorocznej edycji czekamy do 8 października. Laureatów poznamy w listopadzie.
Więcej: silaprzyciagania.pl