Czytając wcześniejsze artykuły z bieżącego numeru „Marketera+”, poznałeś założenia i tajniki skutecznego omnichannelu. Teraz chciałem się z Tobą podzielić moimi przemyśleniami odnośnie tego, jak skutecznie wykorzystać narzędzia, którymi zapewne dysponujesz, aby zbudować wokół Twojego odbiorcy spójny system komunikacji. Nie będę wymyślał koła od nowa. Zamiast tego pokażę zastosowania narzędzi, z których zapewne korzystasz, w nowej, świeższej odsłonie. Pozwoli Ci ona na pewną automatyzację komunikacji oraz poprawę doświadczeń Twoich odbiorców. Jako że od lat zajmuję się e-mail marketingiem, wybacz mi, że w centrum ekosystemu umieszczę właśnie ten kanał komunikacji, który z jednej strony może być agregatem danych o odbiorcach, a z drugiej sprawia, że adres e-mail staje się elektronicznym ID konsumenta – nie tylko w świecie wirtualnym, ale także realnym.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak w łatwy sposób zbierać adresy e-mail w realnym świecie,
- jak wykorzystać Google Analytics do automatyzowania komunikacji e-mail marketingowej,
- jak integrować ze sobą social media, kampanie display, e-mail marketing i inne kanały dotarcia do odbiorców.