Personalizacja, segmentacja, mobile, dobre jakościowo treści, a żeby się wyróżnić – najlepiej wideo. To najczęściej wymieniane przez specjalistów od e-mail marketingu trendy na 2015 rok. Niemniej należy zaznaczyć, że przywołane trendy powinno się rozpatrywać raczej w kontekście naturalnej ewolucji, która z każdym kolejnym rokiem postępowała będzie coraz bardziej w stronę konsumenta. Przecież wspomniana już personalizacja, content marketing, wykorzystanie wideo czy responsive web design dla wielu marketerów straciły już status novum. Wręcz przeciwnie, coraz częściej traktowane są jako niezbędny standard w efektywnej komunikacji z klientem. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby te standardy na dobre zagościły nie tylko w dużych, ale i małych polskich przedsiębiorstwach. Dlatego też w nowym numerze „Marketera+” przybliżamy, krok po kroku, w jaki sposób usprawnić działania e-mail marketingowe .
Na 134 stronach aktualnego numeru „Marketera+” zamieściliśmy artykuły ekspertów, którzy wyjaśnią m.in.:
- na jakie trendy w komunikacji z wykorzystaniem e-mailingu warto zwrócić uwagę,
- jakie są prognozy dla e-mail marketingu na rok 2015,
- na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kampanii e-mail marketingowej,
- dlaczego nie warto wysyłać newsletterów zbyt często,
- jakie są różnice między B2C a B2B w e-mail marketingu,
- jak wykorzystywać big data w kampaniach e-mailingowych,
- jakie techniki warto wykorzystać przy konstruowaniu tematów e-maili i newsletterów,
- jakich błędów unikać przy tworzeniu tematów newsletterów i e-maili sprzedażowych,
- jak personalizacja przekłada się na skuteczność wysyłek,
- jak skutecznie wykorzystać potencjał mobilnego e-mail marketingu.
Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Pełny spis treści nr 1(16) luty – kwiecień 2015:
- Trafiony. Niezatopiony, czyli kolejny rok (r)ewolucji w marketingu i komunikacji
- Jak człowiek z człowiekiem. O tym, dlaczego w mediach społecznościowych warto sobie pomagać
POD LUPĄ: SKUTECZNA KOMUNIKACJA E-MAIL MARKETINGOWA W 2015 ROKU:
- Trendy w komunikacji e-mail marketingowej 2015
- Najczęstsze błędy w e-mail marketingu
- E-mail marketing w B2B i B2C – jakie są różnice
- Big data i small data w e-mail marketingu
- Jak tworzyć tematy newsletterów i e-maili sprzedażowych? Dobre i złe praktyki
- %imię%! to artykuł dla Ciebie – czyli przykłady personalizacji
- Content e-mail marketing
- Video mailing – wizerunkowy trend w e-mail marketingu
- W stronę odbiorcy, czyli jak projektować responsywną kampanię e-mailingową
- Między technologią a człowiekiem. Automatyzacja e-mail marketingu skoncentrowana na kliencie
- Jak działa marketing automation i jak przygotować się do jego wdrożenia?
- Jakość na tacy
- Homo sapiens na zakupach. Kiedy nasze decyzje zakupowe są racjonalne, a kiedy emocjonalne?
- Klienci powiedzą Ci więcej niż przeczytasz w raporcie z badania
- Przepis na kampanię społecznie odpowiedzialną
- 5 zasad nowego media relations
- Jak tworzyć ciekawy content dla „nudnego” biznesu?
- 7 mitów o marketingu SMS
- Sposoby pozyskiwania w internecie konwertujących leadów dla branży B2B Część 1.
- Archetypy marki. Tożsamość, wizerunek i komunikacja w social media Część 1.
- Nie tylko lajkami człowiek żyje, czyli jak sprzedawać na Facebooku Część 1.
- Okrakiem na barykadzie Część 2.
- Programy lojalnościowe i motywacyjne Część 2.
- Zarządzanie portfelem marek Część 4.
- E-mail marketing czy spam – jak legalnie wysyłać newslettery i mailingi?
- Druga słabość Sherlocka, czyli jak automatyzować w zgodzie z prawem
- Liczba w oczy kole
- KALENDARZ MARKETERA: luty, marzec, kwiecień
- Felieton Jacka Szlaka: Narzędzia poszukiwaczy skarbów
- Felieton Jacka Kotarbińskiego: Nowa strategia e-mail marketingu