Książka „English for Promotion” poświęcona jest problematyce szeroko pojętego marketingu. Szczególny nacisk położono w niej na kwestie związane z promocją.
Celem autorek publikacji było przybliżenie czytelnikom słownictwa przydatnego w różnych codziennych sytuacjach, jakie mają miejsce w pracy zawodowej, np. podczas zebrań, prezentacji czy konferencji.
W książce poruszono m.in. następujące zagadnienia:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- marka i jej znaczenie dla promocji,
- sposoby i metody komunikacji z klientem,
- interesariusze i ich wpływ na promocję,
- reklama,
- różne formy sprzedaży.
Przydatnym dodatkiem są także słowniczki terminów charakterystycznych dla danego stylu czy też kanału komunikacji oraz omówienie najciekawszych zjawisk językowych. „English for Promotion” zawiera również część praktyczną. Ćwiczenia ukierunkowane są na rozumienie treści tekstu i utrwalanie terminologii. Specjalna konstrukcja publikacji pozwala sprawdzić stopień przyswojenia wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce.
[kreska]
Tytuł: English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji w Internecie.
Autorzy: Monika Neymann, Janet Bohdanowicz
Rok wydania: 2014
Wydawnictwo: Poltext