Czy kiedykolwiek miałeś wrażenie, że rozmieniasz się na drobne? Czy czujesz się przepracowany i jednocześnie mało użyteczny? Czy często jesteś zajęty, ale nie produktywny? Czy czujesz się tak, jakby inni ludzie nieustannie kradli twój czas?
Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek z powyższych pytań, wejdź na drogę esencjalizmu z książką „Esencjalista. Mniej, ale lepiej”.
Esencjalizm to coś więcej niż strategia zarządzania czasem czy zwiększanie produktywności. To systematyczne i metodyczne rozpoznawanie najważniejszych rzeczy, eliminowanie zbędnych i skupianie się na najistotniejszych kwestiach.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Chodzi o to, żeby robić mniej, ale lepiej, i to w każdej dziedzinie życia. Esencjalizm to filozofia życia, której czas właśnie nadszedł.
Greg McKeown, autor publikacji, przekazuje ludziom na całym świecie wiedzę na temat znaczenia esencjalizmu w życiu i w biznesie. Do współpracy zapraszają go Apple, Google, Facebook, LinkedIn, Salesforce.com, Symantec i Twitter. Należy do najpopularniejszych blogerów w serwisie „Harvard Business Review” oraz znajduje się na liście wpływowych ludzi serwisu LinkedIn. Jest Młodym Globalnym Liderem Światowego Forum Ekonomicznego. Posiada dyplom MBA Uniwersytetu Stanforda.
Książkę „Esencjalista. Mniej, ale lepiej ” można nabyć w księgarni wydawnictwa MT Biznes.
Marketer+ jest patronem medialnym publikacji.
[kreska]Tytuł: Esencjalista. Mniej, ale lepiej
Autorzy: G. McKeown
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: MT Biznes