Posada szefa marketingu bywa najgorętszym stołkiem w całej organizacji – zwłaszcza w sektorze B2B. Jeśli sprzedaż w firmie spada, to często dlatego, że „marketing nie dowiózł”, a jeśli wyniki są świetne, to dlatego, że „mamy świetny team sprzedażowy”. Brzmi znajomo?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak pokonać główne przeszkody utrudniające pozyskiwanie nowych klientów,
- dlaczego sytuacja, w której więcej osób zobaczy Twój komunikat, wcale nie musi oznaczać, że pozyskasz więcej leadów,
- dlaczego w planowaniu procesu generowania leadów powinieneś się koncentrować na celach liczbowych,
- co powoduje zgrzyty w komunikacji na linii: marketing–sprzedaż,
- jakie są główne problemy związane z poznawaniem procesu decyzyjnego klienta,
- jakie działania marketingowe związane z generowaniem leadów najlepiej wykonywać in-house, a jakie zlecać na zewnątrz.