Prof. Philip Kotler, światowej sławy ekonomista z USA, legendarny ekspert od marketingu i autor publikacji uznawanych za biznesowe poradniki wszech czasów, wydał kolejną książkę. Tym razem skupił się na polskim rynku biznesu. Premiera polskiego wydania „Podstaw Nowoczesnego Marketingu” już 22 maja podczas InfoShare 2024 w Gdańsku. Sprawdź, w czym może pomóc Ci nowa książka i jakie atrakcje spotkają Cię na premierze.
O czym są „Podstawy Nowoczesnego Marketingu”
Do pracy nad najnowszą książką prof. Philip Kotler już po raz drugi zaprosił wyróżniające się na naszym rynku firmy i startupy, by zaprezentować ich sukcesy i innowacyjne podejście do marketingu i biznesu.
Wraz z polskimi współautorami: Mariuszem Soltanifarem i Barbarą Mróz-Gorgoń oraz wspólnie z międzynarodowym zespołem naukowym ten światowej sławy mentor biznesu przygotował unikatową publikację. Analizuje ona działania blisko 40 polskich firm i startupów, które odniosły taki sukces, że zmieniły oblicze nie tylko polskiego, lecz także światowego biznesu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Książka „Podstawy Nowoczesnego Marketingu” jest więc niezwykle praktycznym przewodnikiem niezależnie od kraju, w którym zamierza się działać. To również doskonały materiał edukacyjny dla studentów biznesu – szczególnie studiów MBA, studiów podyplomowych oraz innych kursów i warsztatów dla kadry zarządzającej.
Nowa publikacja jest starannie dobranym połączeniem teorii i praktyki biznesu. Prezentuje najciekawsze i najbardziej spektakularne sukcesy w biznesie.
Jak podkreśla Wojciech Szafran, dyrektor generalny Raben Logistics Polska Sp. z o.o.:
– „Podstawy Nowoczesnego Marketingu” to inspirująca publikacja pokazująca ciekawe kampanie, a przy okazji dowód na to, że dobrze prowadzony marketing jest niezbędny w każdej liczącej się organizacji.
Z kolei Bartosz Woźnicki, wiceprezes i członek zarządu Clovin Group S.A., zwraca uwagę, że:
– Ta książka to nie tylko zbiór wiedzy na temat nowoczesnych działań marketingowych, lecz przede wszystkim źródło ciekawych przypadków i inspiracji, jak z sukcesem osiągać wyniki biznesowe.
Co czeka Cię na premierze książki w trakcie InfoShare 2024
Premiera książki odbędzie się podczas InfoShare 2024 – największej w Europie Środkowo-Wschodniej konferencji poświęconej technologii i biznesowi, która odbędzie się 22 maja w Gdańsku. W ramach przybliżenia publikacji uczestnikom wydarzenia odbędzie panel dyskusyjny na Scenie Marketingu pod nazwą „Współczesne wyzwania nowoczesnego marketingu” z udziałem Bartosza Woźnickiego, Katarzyny Ostojskiej, menedżera ds. marketingu Raben Logistics oraz znakomitego polskiego ekonomisty Jacka Kotarbińskiego.
Dodatkowo premiera zainauguruje dwie innowatorskie inicjatywy: Kotler Awards – pierwszy w Polsce konkurs marketingu, w którym nagrody są przyznawane przez międzynarodowe jury oraz Aristo – platformę e-learningową, zawierającą blisko 500 przygotowanych znakomicie przygotowanych wykładów ułatwiających przedsiębiorcom z wielu krajów (także z Polski) wkroczenie w świat globalnego biznesu i marketingu. Platforma jest skierowana także do studentów oraz pracowników firm i daje doskonałe możliwości podnoszenia swoich kwalifikacji.
Książka „Podstawy Nowoczesnego Marketingu” powstała dzięki ogromnemu wsparciu oraz zaangażowaniu ze strony Kotler Impact założonego przez Philipa Kotlera – ojca nowoczesnego marketingu. Publikacja należy do globalnej serii „Essentials of Modern Marketing” i jest obecnie przygotowywana w ponad 50 krajach świata.
Książkę zamówisz na portalu Amazon.
Dowiedz się więcej o prof. Philipie Kotlerze
Philip Kotler jest wybitnym profesorem marketingu międzynarodowego S.C. Johnson w Kellogg School of Management. Został uhonorowany jako jeden z czołowych myślicieli marketingowych na świecie. Uzyskał tytuł magistra ekonomii (1953) na Uniwersytecie w Chicago, doktorat z ekonomii (1956) w Massachusetts Institute of Technology (MIT) oraz doktoraty honoris causa w 21 zagranicznych uniwersytetach.
Jest autorem ponad 80 książek i ponad 150 artykułów naukowych. Był konsultantem IBM, General Electric, Sony, AT&T, Bank of America, Merck, Motorola, Ford i innych znaczących marek. Financial Times umieścił go na swojej liście 10 najlepszych myślicieli biznesowych. Jego „Marketing Management” został uznany za jedną z 50 najlepszych książek biznesowych wszechczasów.
Prof. Philip Kotler
Patronem medialnym książki „Podstawy Nowoczesnego Marketingu” jest „Marketer+”.