Łukasz Kosuniak, Artur Jabłoński, Natalia Hatalska czy Grzegorz Frątczak. To tylko wybrani eksperci, którzy opowiedzą o najnowszych trendach, praktycznych rozwiązaniach i marketingowych case’ach podczas Infoshare 2024. Konferencja rusza już 22 maja i potrwa dwa dni, a na marketingowej scenie nie zabraknie gorących tematów i największych nazwisk z branży. Dowiedz się więcej o konferencji już teraz.
O tym, jak wykresy zabijają marketing. O strategicznych błędach e-commerce, a także o marketingowej ściemie, czyli dlaczego nie szanujemy marketingu i co na tym tracimy, opowiedzą polscy i międzynarodowi guru marketingu. Nie zabraknie też tematów AI, a wśród nich zagadnień prawnych wokół rozpowszechniania treści marketingowych tworzonych przez sztuczną inteligencję. Marketing Stage podczas konferencji Infoshare 2024 to prawdziwa dawka praktycznych porad oraz insightów najlepszych ekspertów z branży.
Kogo zobaczysz na Marketing Stage?
Na scenie marketingowej zobaczysz m.in. Łukasza Kosuniaka, znanego z wprowadzenia nowoczesnych rozwiązań marketingowych w takich firmach jak Microsoft i Samsung. To również autor kilku książek, m.in „To jest social selling” i „ABC marketingu B2B”. Podczas Infoshare zgłębi temat „marketingowej ściemy”. Przeanalizuje, dlaczego marketing często nie jest doceniany i jakie są tego konsekwencje dla branży.
Artur Jabłoński, założyciel i CEO agencji marketingowej Digitalk, autor książki „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, podzieli się swoją wiedzą na temat efektywnego wykorzystywania mediów społecznościowych w strategiach marketingowych.
Wystąpi także Paweł Tkaczyk, który opowie o tym, jak stosuje swoje marketingowe strategie podczas współpracy z takimi firmami jak Agora czy Grupa Allegro.
Nie zabraknie też Natalii Hatalskiej – ekspertki w dziedzinie marketingu, strategii biznesowych i trendów społecznych. To autorka książek oraz licznych artykułów poświęconych tematyce trendów, innowacji i marketingu.
Na scenie pojawi się również Zuzanna Skalska – strateżka i ekspertka doradzająca firmom, instytucjom publicznym i organizacjom pozarządowym na całym świecie.
AI dla marketerów w praktyce
Nowy program! Dwa dni, dwa razy więcej wiedzy!
Jakie prompty przyniosą Ci oczekiwane rezultaty? Jak uniezależnić się od grafików i montażystów? Na co uważać przy korzystaniu ze sztucznej inteligencji? Wciąż pojawiają się nowe narzędzia, rozwiązania i sposoby na korzystanie z dostępnych programów. Ogrom tych wszystkich nowinek może przyprawić o zawrót głowy, pamiętaj jednak, że Twoja konkurencja nie śpi!
Zapisz się na kolejną odsłonę naszego szkolenia i zdobądź wiedzę na temat wykorzystania AI w marketingu. Poznaj insighty i triki, które pozwolą Ci np. bez problemu przeanalizować Twoją grupę docelową, wygenerować napisy do filmu czy stworzyć dowolną muzykę.
Spójrz na marketing z innej perspektywy
Katarzyna Krzywicka – ekspertka specjalizująca się w prawie nowych technologii oraz prawnych aspektach sztucznej inteligencji opowie o tym, czy uczenie maszynowe narusza prawo autorskie.
Na konferencji nie zabraknie też Tomasza Palaka, radcy prawnego, który od lat pokazuje świat marketingu z prawniczego punktu widzenia.
Zapoznaj się z pełną listą prelegentów.
Infoshare 2024 – biznes i technologie w tonie BOKKA
Poza swoją sceną i specjalistycznymi warsztatami eksperci od marketingu będą mogli poznać najnowsze rozwiązania i narzędzia marketingowe w specjalnej strefie na Expo. Będzie również okazja do poszerzenia swojej wiedzy i poznania prelegentów występujących na pozostałych 8 scenach konferencji. Pojawią się tam m.in. prof. Henrik von Scheel, David Barnes oraz Steve Nouri.
Jednak Infoshare 2024 to nie tylko wystąpienia. Dla uczestników konferencji nastawionych na networking przewidziano liczne imprezy dodatkowe, np. popularne Great Networking Party z koncertem na żywo. W tym roku dla uczestników zagra BOKKA z supportem rockowego zespołu Furkot, którego członkiem jest… jeden z prelegentów konferencji – Michał Sadowski, założyciel Brand24.
Szczegóły dotyczące biletów są dostępne na stronie organizatora.
Patronem medialnym wydarzenia jest „Marketer+”.