Eksplozja treści generowanych przez sztuczną inteligencję nie tylko zmieniła sposób, w jaki tworzymy i konsumujemy informacje, lecz także fundamentalnie zakwestionowała nasze rozumienie takich pojęć jak autorstwo, ekspertyza czy wiarygodność. Czy Google’owskie instrukcje E-E-A-T ewoluują wraz ze sposobem, w jaki wyszukujemy i przetwarzamy informacje w sieci? A może już na zawsze utraciliśmy kontrolę nad tym cyfrowym śmietnikiem?
 
    
Z tego artykułu dowiesz się:
- czym jest heurystyka E-E-A-T,
- na podstawie jakich sygnałów Google rozstrzyga, czy tekst został napisany przez człowieka,
- jakim treściom w dobie AI ufa Google i jak je tworzyć,
- jak budować wiarygodność w erze dezinformacji,
- jak Google ocenia autorytet i wiarygodność w 2025 r.,
- jak sprawić, żeby tekst był bardziej ludzki.
 
                        

 
         
             
                 
             
                 
             
                
