7 czerwca we współpracy ze Stratosferą odbył się webinar na temat silversów. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się, w jaki sposób tworzyć skuteczną strategię dotarcia do tej często pomijanej, lecz stale rosnącej, grupy konsumentów. Obejrzyj nagranie, aby rozwinąć swoją sprzedaż.

Zgodnie z danymi GUS – ponad ⅓ osób w Polsce jest po 50 r. ż. To tzw. silversi, czyli osoby, które są zamożniejsze od młodszych pokoleń, ciągle aktywne zawodowo i zaczynają coraz chętniej korzystać z życia.
Jednak jak stworzyć skuteczną strategię dotarcia do silversów? Tego dowiesz się z webinaru, który przygotowaliśmy we współpracy ze Stratosferą.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Czego dowiesz się z webinaru
Uczestnicy webinaru dowiedzieli się m.in.:
- jak silversi podchodzą do siebie samych i czego oczekują od marki,
- dlaczego tworzenie linii produktów w stylu: „for silvers” nie działa tak, jak w przypadku produktów „for men” czy „for women”,
- jakie są najważniejsze potrzeby konsumenckie silversów,
- jak zmieniająca się demografia wpłynie na marki – od brandingu, przez packaging, po komunikację.
W programie spotkania znalazły się takie zagadnienia jak:
- Zmieniająca się demografia tzw. globalnej Północy – z naciskiem na Polskę.
- Czego silversi potrzebują i oczekują od marek – w kontekście komunikacji, brandingu
i packagingu? - Najlepsze praktyki związane z silver marketingiem na przykładzie kategorii produktów spożywczych.
Po prezentacjach odbyła się sesja Q&A, podczas której eksperci odpowiadali na pytania uczestników.
Kto wystąpił na webinarze
Na webinarze swoje prezentacje przedstawiło dwoje ekspertów ze Stratosfery:
- Justyna Zielińska – specjalistka od analiz danych oraz zarządzania portfolio produktowym.
- dr Krzystof Najder – twórca Stratosfery z ponad 30-letnim doświadczeniem w komunikacji marketingowej i strategii.
Spotkanie prowadził i moderował Damian Jemioło – dziennikarz marketingowo-biznesowy.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Obejrzyj nagranie, aby dowiedzieć się, jak dotrzeć do silversów.