Podcasty w formacie wideo to jedno z najdynamiczniej rozwijających się narzędzi komunikacji. Łączą siłę wizualnego przekazu z głębią treści, a także są wyjątkowym sposobem na przyciągnięcie uwagi odbiorców. Ale co sprawia, że podcast wideo przynosi efekty? To nie tylko kwestia dobrej produkcji, ale przede wszystkim odpowiedniej promocji. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć i niskobudżetowo wypromować swój podcast wideo – niezależnie od tego, czy budujesz markę, przekazujesz wiedzę, czy chcesz osiągnąć konkretne wyniki sprzedażowe.

Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego warto postawić na podcast wideo zamiast jedynie na wersję audio,
- jak pod kątem technicznym stworzyć podcast wideo,
- jakie są najlepsze sposoby na skuteczną i niskobudżetową promocję podcastu wideo,
- jak promować podcast z wykorzystaniem wideo w social mediach,
- jak współpracować z innymi twórcami i ekspertami.